Scan for PCer på Netværk
Fra : Spaceman

Dato : 25-11-03 16:11

Jeg havet en gang et lille program der kunne scanne hvad der var af PCer
tilsluttet mit netwærk, sådan at jeg fik en liste over dem der var med info
og mulighed for at loge på dem direkte i programet.

Det var et shareware program og meget let at gå til, et godt program der
kunne finde andre PCer på ens netwærk, bedre end windows selv kan.

Jeg har desvære mistet programet og glemt hvad det hedder, nogen som kan
anbefale et program der kan det samme.

Har prøvet forskelige IP Scan programmer, men det er bare ikke det samme,
jeg kan ikke skabe forbindelse ved at dobbel klik på de funden PCer.

Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-03 21:13

Spaceman wrote:
> [...]
> Har prøvet forskelige IP Scan programmer, men det er bare ikke det samme,
> jeg kan ikke skabe forbindelse ved at dobbel klik på de funden PCer.

Jeg kan godt huske, at jeg selv har brugt det for mange år siden.
Det var vist en russer der havde lavet det.