Overførsel af filer via krydset PDS-kabel
Fra : rondo

Dato : 25-11-03 15:31

Jeg har en stationær PC som kører engelsk Win XP Pro og en bærbar der
kører dansk WIN XP Home Edition. Jeg vil gerne overføre filerne fra
den stationære til den bærbare via et krydset PDS-kabel. Når jeg
sætter kablet til, kan computerne godt pinge hinanden, men hvordan kan
jeg nemmest overføre filerne? Det er ikke lykkedes mig at overføre en
eneste fil endnu, så alt hjælp er meget velkommen...

Med venlig hilsen

rondo
_____________________________
I'm the captain on this ship....
And I have my wife's permission to say so

Fra : HåSe

Dato : 25-11-03 16:29

Du skal lave et NetShare eller deling af en mappe på en af maskinerne
også vi "Netværksteder" overføre filerne..

/HåSe

Fra : Dieter Lauff

Dato : 30-11-03 10:22

> [...]
> jeg nemmest overføre filerne? Det er ikke lykkedes mig at overføre en
> eneste fil endnu, så alt hjælp er meget velkommen...

Har du prøvet at køre guiden Netværksforbindelser?
Start - Opret forbindelse til - Vis alle forbindelser - Konfigurer et
hjemme .....