Krydset kabel eller??
Fra : sapdap

Dato : 22-11-03 12:17

Hej i NG

Har en NorthQ 9000 Router m indbygget switch og Firewall og vil gerne have
en pc mere koblet til foruden min egen værts pc. jeg laver lidt pc i
fritiden og vil grne at jeg bare kan koble en anden pc til routeren for feks
at update win antivirus mm gennem min ADSL som er BoomTown m fast ip. Skal
det være Krydset kabel fra ADSL modem og til Routers WAN port?? Og alm kabel
fra min egen pc og port et i switch og alm kabel fra pc 2 til port 2 i
switch. Og hvordan gør jeg det, jeg bruger win Xp Dk. Er ikke så pokkers
skrap til Netværk, men læser jeres udemærkede svar herinde. På forhånd tak.

--
Venlig Hilsen/Best Regards Jan Andersen
e-mail: sapdap_64@hotmail.com

Fra : Calle.

Dato : 22-11-03 12:51

sapdap wrote:
> [...]
> jeg bruger win Xp Dk. Er ikke så pokkers skrap til Netværk, men læser
> jeres udemærkede svar herinde. På forhånd tak.

normalt skal alle kabler være lige, med mindre du kører direkte PC-PC

--
Calle