D-Link604 - IP Address of DMZ Host
Fra : Peter Holm

Dato : 22-11-03 11:30

Hejsa,
jeg har engang haft leget med MDZ på min D-link604 router for at få
file-sharing på ICQ til at funke, og nu er jeg kommet i tvivl om, hvordan
indstillingerne fungerer.

Hvis der IKKE er kryds i 'IP Address of DMZ Host' 'IP_NUMMER' - 'Enabled'
har jeg så lukket for udefrakommende = et sikkert system?

jeg beklager den sikkert meget dårlige forklaring, men jeg ved ikke meget om
routing

Mvh
Peter

Fra : The Tulip

Dato : 22-11-03 13:59

> Hejsa,
> jeg har engang haft leget med MDZ på min D-link604 router for at få
> file-sharing på ICQ til at funke, og nu er jeg kommet i tvivl om, hvordan
> indstillingerne fungerer.

Du behøver ikke at putte din computer i DMZ for at få filetrans til at virke

Nogle porte op under Applications ..Trigger: 5190 Porte 20000-20019 .. og
sørge for at ICQ står til det samme ..

~~Frank .,

Fra : Peter Holm

Dato : 22-11-03 21:19

The Tulip wrote:

> Du behøver ikke at putte din computer i DMZ for at få filetrans til
> at virke ..

ok! Men betyder det så, at jeg IKKE skal have et kryds i den kasse?

Peter

Fra : The Tulip

Dato : 22-11-03 22:04

> ok! Men betyder det så, at jeg IKKE skal have et kryds i den kasse?
>
> Peter

Jepz ., DMZ skal være disabled ..

Du kan læse det hele her:
http://support.dlink.com/supportfaq/

bare vælg DI-604 i dropdown menuen .. vælg chat/messenger ., og vælg ICQ ..
så er der en detaljeret beskrivelse af hvordan du skal gøre ..

~~Frank .,

Fra : Peter Holm

Dato : 23-11-03 11:54

The Tulip wrote: