Trådløs Linksys
Fra : anetter@c.dk

Dato : 21-11-03 12:07

Hej Jeg har netop fået en ny PC med tråløst netkort-
I forevejen havde jeg en pc (XP HOME) forbundet til adsl-internet via
Wireless Access Point Router 2,4 GHz 802,11b.

Begge PC-ere kommer uden problemmer på internettet; men jeg ville også
gerne kunne dele dokumenter, printer m.m. mellem de 2 PC-ere. Jeg er
ikke nogen "ørn" til det her, så hvis I kan hjælpe mig vil jeg være
glad.
Hilsner Anette

Fra : Lave_5

Dato : 22-11-03 08:20

Du skal ind og dele dine drev. Du skal ligeledes opsætte en arbejdsgruppe
som skal være den samme på begge maskiner.

Herefter burde der være hul.