Dele mapper i XP?
Fra : Steffen Nyegaard

Dato : 18-11-03 12:27

Mit problem er at jeg gerne vil have password beskyttelse på min mappedeling
ligesom man kunne i win98. Hvordan gør man dette?

V.h.

Fra : Jan

Dato : 18-11-03 14:17

Hej Steffen,

Prøv at se inde på www.birkeholms.dk Der er noget hjælp til alt sådan noget.

Jan

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-11-03 14:56

Jan skrev:

>Prøv at se inde på www.birkeholms.dk Der er noget hjælp til alt sådan noget.

Jeg kikkede lige. Det er nu ikke specielt nemt at finde svar på
et konkret spørgsmål, f.eks. ikke det stillede. Hvilket bogstav
tror du f.eks. at svaret starter med?

--
Bertel

Fra : Steffen Nyegaard

Dato : 22-11-03 19:20

Synes ikke lige jeg kan finde noget om hvordan man password protector den
delte mappe?

Jeg har selv læst noget om at det er noget med at man under administration
skal fravælge den XP definerede måde at lave sikkerheden (grupper af
brugere, deling af mapper osv) fra.

Nogen der ved mere?

Fra : Jens

Dato : 26-11-03 23:26

"Steffen Nyegaard" <snt(fjerndette)@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Mit problem er at jeg gerne vil have password beskyttelse på min
mappedeling
> ligesom man kunne i win98. Hvordan gør man dette?

xp Home eller pro ?

Mvh Jens

Fra : Steffen Nyegaard

Dato : 01-12-03 12:03