[Winroute Pro]
Fra : rea721

Dato : 17-11-03 20:42

Hello

Har brugt winroute Pro 4,1 (build 22) på en win98 computer til mit lille
lokale netværk uden de store problemer. Men nu står jeg foran et
computerskift, og vil høre om den version kan køre på windows XP...nogen der
har erfarringer eller viden om det ?

--
Rea721 AKA Leon Andrea skod1@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Soren Rathje

Dato : 17-11-03 23:09

"rea721" <skod1[remove]@721.dk> wrote in message
> [...]
> lokale netværk uden de store problemer. Men nu står jeg foran et
> computerskift, og vil høre om den version kan køre på windows

Jeg overvejede at skifte til XP for nyligt men droppede det, Windows
2000 er efter min mening stadig ikke overgået Jeg har kørt WRP
(første v4.1.27, nu v4.2.5) på W2K i snart 3 år nu og har ikke været
utilfreds, tværtimod...

AFAIK understøtter WRP ikke XP før version 4.2.

Note, husk ..

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\WRDRV]
"AlwaysSecure"=dword:00000001

så den ikke "åbner" LAN driverne før WinRoute er startet.. Så er den
også sikret når den booter op...

-- Søren

Fra : rea721

Dato : 18-11-03 14:39