ftp?
Fra : Mugge

Dato : 16-11-03 17:53

Hej, er lidt i tvivl om dette er OT, men er der nogen der kan henvise till
en dansk faq eller site, ang.hvordan man opsætter en ftpserver?

mvh Mugge

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-11-03 19:22

In article <bp89vp$jk$1@sunsite.dk>, ninka48@hotmail.com says...
> Hej, er lidt i tvivl om dette er OT, men er der nogen der kan henvise till
> en dansk faq eller site, ang.hvordan man opsætter en ftpserver?

Der er ikke 2 ftp-servere der sættes op på samme måde.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Calle.

Dato : 16-11-03 19:27

Mugge wrote:
> Hej, er lidt i tvivl om dette er OT, men er der nogen der kan henvise
> till en dansk faq eller site, ang.hvordan man opsætter en ftpserver?

det kommer jo an på hvilket prg. man bruger.
Sambar er lige at gå til selvom man ikke kender noget til servere.
www.sambar.dk

--
Calle

Fra : Thomas

Dato : 16-11-03 23:50

Mugge wrote:
> Hej, er lidt i tvivl om dette er OT, men er der nogen der kan henvise
> till en dansk faq eller site, ang.hvordan man opsætter en ftpserver?

Prøv at se i dk.edb.internet der er lige blevet postet et indlæg om
ftpserver programmer. Hvor jeg blandt andet har skrevet at jeg er glad for
http://www.guildftpd.com/ fordi den er temmelig nem at sætte op. Du skal
bare lige huske at hvis du er på ADSL og har en router skal du nok forwarde
nogle porte (20 og 21) til din computer. Det er ikke særligt svært, så bare
ring,surf, mail din udbyde, hvis du er i tvivl.
Thomas Jansson