msn langsom filoverførsel
Fra : claus v

Dato : 15-11-03 18:57

hej gruppe

jeg har et problem i msn når jeg vil overføre en fil så går det utroligt
langsom¨

jeg har læst mig lidt frem og fundet ud af at jeg er bag en firewall jeg
sidder på et hjemmenetværk med en netgear rp114 router

jeg har også været inde på routeren og kan se at der er nogen porte der kan
konfigureres

men jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal gøre for at åbne de korrekte porte
og om det er det der er problemet

når jeg i routeren går ind under advanced / ports

så kommer jeg til en side hvor jeg kan indtaste følgende oplysninger

default DMZ server 0.0.0.0 hvad skal der skrives her istedet for nullerne

start port

end port

server ip adress 0.0.0.0 hvad skal der stå her istedet for nullerne

alt hjælp modtages med tak

claus v