Nogen som har prøvet Redspot?
Fra : Jesper

Dato : 13-11-03 11:46

www.redspot.dk tilbyder trådløs internet til private husstande i et lille
område på frederiksbjerg i Århus.
Nogen som har prøvet dette?
Jeg overvejer at købe denne trådløse netadgang, men jeg betænker det noget,
da jeg har fornemmelse af at svartider ved brug af online-spil er dårlig ved
trådløse netværk.

Nogen som har erfaringer med Redspot, eller spil på internettet via en
trådløs adgang og dets svartider i forbindelse dermed?

vh
Jesper

Fra : VIP

Dato : 13-11-03 17:13

hvor er det på frederikbjerg ?

--
Venlig hilsen

Viggo
Erstat "punktum" med . i email adresse

Fra : Søren Blom

Dato : 14-11-03 00:55

"VIP" <netbroker@mail punktum dk> skrev
> hvor er det på frederikbjerg ?

De har ikke dækning på Frederiksbjerg endnu, prøv at se
http://www.redspot.info/page.aspx?ID=8026b643-ec32-4f96-a55c-95b352b5d017
kan du se hvor de har dækning, men i løbet af det næste års tid skulle de få
en langt større dækning end de har nu.
--
VH

Søren Blom