tcp/ip problem (XP PRO) - kan ikke reinsta~
Fra : Henry

Dato : 12-11-03 17:29

Hej

Efter at have fjernet en hel del spy og andet skrammel på min kærstes PC med
XP PRO virker netværket ikke mere, normalt ville jeg reinstallere alle
netklienter og protokoller, men af en eller anden grund kan jeg ikke fjerne
tcp/ip protokollen fra netværkskonfigurationen, knappen er "disabled" og jeg
kan se protokollen, jeg kan derfor ikke få lov til at reinstallerer
protokollen.

Kan jeg slette tcp/ip protokollen i registry i stedet og hvor? Jeg vil helst
ikke reinstallere hele OS.

mvh
Henry

Fra : Ukendt

Dato : 12-11-03 17:34

On Wed, 12 Nov 2003 17:28:39 +0100, "Henry" <henry@nomail.com> wrote:

> [...]
>tcp/ip protokollen fra netværkskonfigurationen, knappen er "disabled" og jeg
>kan se protokollen, jeg kan derfor ikke få lov til at reinstallerer

Lyder som om du ikke har Administrator rettigheder på systemet. Har du
prøver Administrator kontoen?

0:) JG

Fra : Henry

Dato : 12-11-03 17:51

> Lyder som om du ikke har Administrator rettigheder på systemet. Har du
> prøver Administrator kontoen?

Ja, og det er kun tcp/ip protokollen jeg ikke kan fjerne

mvh
Henry

Fra : Henry

Dato : 12-11-03 18:04

Ha, jeg er vildt imponeret, XP har en system gendannelses funktion, og så
kunne jeg bare vælge en konfiguration der var 2 dage gammel og vupti hele
skidtet fungerede igen

Selvfølgelig ligger at det der skrammel der også igen - men så må jeg jo
bare prøve igen, det er et eller andet der hedder "turbo porn" og vi kan
fand... ikke få det lort væk, det installerer sig igen når man starter IE
øv.

mvh
Henry

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 12-11-03 21:06

> [...]
> fand... ikke få det lort væk, det installerer sig igen når man starter IE

AD-ware rykker....findes på www.tucows.dk
installer- opdater-scan
Hilsen
Michael

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 12-11-03 21:10

"Michael Rasmussen" <1HXmiclis@mail.dk> skrev i en meddelelse

IE

> AD-Aware rykker....findes på www.tucows.dk
> installer- opdater-scan
> Hilsen
> Michael

undskyld stavefejlen, adware er jo det den skal fjerne!

Michael

Fra : Henry

Dato : 13-11-03 20:21

Ja for pokker, den rykkede hele netværket ud af computeren Det var netop
den applikation jeg brugte og den fandt 25 "ting" som den fjernede, her i
blandt altså netværket :(

Men det er første gang jeg har set det.

mvh
Henrik