Skærme
Fijala 3554
Philips 21" vs Sony 19"
Fra : Flemming T Nielsen

Dato : 16-04-01 17:08

Hej
Jeg skal bruge en ny skærm og har ikke mulighed for at se den i en
forretning. (Bor på Grønland)
Jeg har 2 i tankerne. En 19 og en 21". Den skal bruges til Office
programmer, billedbehandling men ikke spil.

Sony CPD-E400P. Den kan jeg tilslutte 2 PC'er, det har jeg brug for.

Philips 201B10 21. Kan man købe en omskifter boks, så man kan køre med 2
PC'er tilsluttet.

Hvilken løsning kan I anbefale?

Flemming

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-04-01 17:49

Hej Flemming

Mit råd - endnu engang - beslut hvilken opløsning du vil køre i.
1600 * 1200 på en 19" er fx for småt til mig. Det går meget bedre på en 21".

Men du sammenligner jo to forskellige ting: En gittermaske fra Sony mod en
hulmaske fra Philips.

Philips 201B10 _har_ to indgange. Den ene med alm stik og den anden med BNC
stik. Du skifter på skærmens front.

Se iøvrigt indlæg af 7.4.01, 24.3.01 og 19.3.01 der finder du indlæg om
bl.a. Philipsen. Læs dem evt på http://www.newsgate.dk/ der plejer de at
ligge længere end på mange newsservere.

Hilsen

Michael Lund Sørensen