Powerbook 12" fødder
Fra : Anna

Dato : 27-11-03 09:48

Hejsa...

Jeg synes min Powerbook står lidt ujævnt - hvilket bevirker at den står
og vipper en anelse når jeg skriver på den... det er lidt irriterende -
er der andre der har oplevet det? Et stykke papir under det ene hjørne
afhjælper selvfølgelig problemet - men det er alligevel en
irritationsfaktor :(

Anna

Fra : Henrik Münster

Dato : 27-11-03 12:39

Anna <notworking@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> er der andre der har oplevet det? Et stykke papir under det ene hjørne
> afhjælper selvfølgelig problemet - men det er alligevel en

Hvis der kun skal et stykke papir under, så er det kun ganske lidt, det
drejer sig om. Heldigvis er trykket større på de andre fødder, så de vil
bliver mere slidt end den fod, der hænger i luften. Jeg vil derfor tro,
at problemet løser sig af sig selv. Jeg kan ikke lige huske, om min
nuværende PowerBook vipper, men jeg kender godt fænomenet. Det er nok
svært at undgå, at kassen til en bærbar computer slår sig en anelse. Jeg
vil tro, at det er forklaringen.
Du er vel helt sikker på, at det ikke er bordet, der er lidt
ujævnt? Den vipper på samme måde på andre flader?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Anna

Dato : 27-11-03 12:59

> [...]
> Du er vel helt sikker på, at det ikke er bordet, der er lidt
> ujævnt? Den vipper på samme måde på andre flader?

Hej Henrik

Ja du har ret, det er faktisk ikke så meget, men det er lidt
irriterende... Ja den vipper også en anelse på andre flader... men det
er ikke lige slemt alle steder - heldigvis da.

Anna

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 27-11-03 13:47