Skærme
Fijala 3554
Sony 200gs ved at stå af???
Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-04-01 14:36

Hej,

Har en Sony 200 GS, som pludselig er begyndt at have nogle skygger.
Der er sket et eller andet med min OSD menu.
Nogen gange kan jeg få den frem, men teksten passer ikke mere og efter et
stykke tid
står power knappen og blinker (orange).

Nogen der har lidt hjælp???

Thomas

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 16-04-01 17:18

"Thomas Jensen" <tgsj@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Der er sket et eller andet med min OSD menu.
> Nogen gange kan jeg få den frem, men teksten passer ikke mere og efter et

Lyder som defekt micro processor og X-Tal.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 16-04-01 20:29

lol,

Jeg trykkede på reset (havde lige overset den mens panikken stod på ) og alt
er ved det gamle.

Thomas

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 18-04-01 04:19

> lol,
>
> Jeg trykkede på reset (havde lige overset den mens panikken stod på ) og
alt
> er ved det gamle.
>
> Thomas

Men sikkert ikke så længe. (underlige fejl uden mønster)

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : KimPet

Dato : 22-04-01 03:29

Den er nok ved at begå selvmord - det gør de når de er over 3 år gamle.

Så dækker garantien nemlig ikke mere.

Det må jo også være fristende for Sony's udviklingsfolk. Når de sidder og
laver programmerne til styring af onscreen menuerne, så skal de være meget
faste i moralen, hvis de ikke sætter en timer-funktion ind. Det er noget der
giver jobsikkerhed.
(læs elektroniske kamikaze-skærme)

Jeg har meget gamle skærme fra samsung, IBM der virker helt ok - de er også
uden microprocessore.

MVH

Kim

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 22-04-01 13:36

"KimPet" <noemail@all.nu> wrote in message
> Den er nok ved at begå selvmord - det gør de når de er over 3 år gamle.

??

> [...]

> faste i moralen, hvis de ikke sætter en timer-funktion ind. Det er noget

Hvordan kan monitoren (når den er slukket) vide (beregne) hvor meget tid
der er gået? (din timer funtion)

Du kan da godt se at det ikke holder i byretten :)

> Jeg har meget gamle skærme fra samsung, IBM der virker helt ok - de er
også
> uden microprocessore.

Alt elektronik kan gå i stykker, micro processor eller ej

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Thomas Jensen