Skærme
Fijala 3554
Sony vs Samsung ?
Fra : izy

Dato : 16-04-01 14:11

Dav..

Jeg skal have en ny pc og derfor skal jeg også have en ny skærm.

Mit valg står mellem:

Samsung Syncmaster 900SL+ ~ 3.450,-
Sony CPD-E400P ~ 4.850,-

Det skal være en skærm der kan holde stabilt ihvertifald 3 - 5 år. Den skal
bruges hverdag til alt, meget spil og mange 2d ting.
Så må den også kunne klare lidt af hvert og så skal den ikke være for
okse-stor.

Takker for hjælpen ;)

--
izy
izy@city.dk

Fra : Lind

Dato : 16-04-01 14:30

Jeg kan anbefale en LG FLATRON 19" til omkring 4700,-, hvis du vil have en
flad front, der er nemlig ikke de irriterende Trinitron-streger på...
Ellers er Samsung'en fin til prisen....

VH.

Lind

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 16-04-01 16:53

> Jeg kan anbefale en LG FLATRON 19" til omkring 4700,-, hvis du vil have en

Har du selv en? Da jeg så den nede i Zitech var jeg ikke særligt imponeret i
modsætning til 17 tommer udgaven som er meget flot!

Kasper

Fra : Lind

Dato : 16-04-01 18:28

Nej, jeg har ikke selv en, men har også været nede i Zitech og kigge. Det
skulle være fuldstændig samme teknologi. Det er bare størrelsen der er
forskellen...

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 16-04-01 19:46

Ja, jeg ventede også spændt. Men en visuel inspektion siger mig at det srår
lidt uskarpt, i modsætning til 795ft plus som er helt fantastisk. Jeg er
faktisk ret skuffet - og ja, jeg sad og legede med skærmen i et pænt stykke
tid. Min konklusion er at den er noget ringere. De var også extremt lang tid
om at producere den (den skulle være leveret til butikken for over et år
siden, men blev hele tiden udskudt) - så måske kan de ikke rigtig få
teknologien til at køre på en 19 tommer.

Men måske er det bare et uheldigt eksemplar Zitech har stående fremme,
derfor spørgsmålet om der er nogen der har den :)

Kasper