Kalender / booking system
Fra : Søren Steinmetz

Dato : 27-11-03 22:26

Hejsa,

Nogen der har et bud på et bookingsystem, der kører via PHP / MySQL ?

Det skal bruges til at styre kalender booking af mit lyd/lys anlæg,
samt gerne tidstabeller med deadlines for opsætningsperioder o.l.

Det primære er at jeg skal kunne lave en komplet booking af f.eks. et
lysanlæg,
og så få en advarsel hvis jeg har booket noget af det til et andet job i
forvejen.

Synes ikke rigtig jeg kan finde noget når jeg googler rundt,
måske en herinde kan give mig en pointer i den rigtige retning så jeg
kan få nogle ideer.
(Og lære lidt mere php samtidig)

MvH
Søren Steinmetz

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-11-03 01:09

"Søren Steinmetz" <steine@reopos.dk> wrote in

> [...]
> f.eks. et lysanlæg,
> og så få en advarsel hvis jeg har booket noget af det til et

Jeg har et liggende som er lavet til lokalebookning men som
umidelbart skulle kunne bruges til bookning af andet også.
Kan desværre ikke forære det væk, kun sælge.

"Nogen gange kan ens liv godt føles som et puslespil, hvor brikkerne
bevæger sig og skifter farve og størrelse når man rører dem."
- Emme, http://emme.dk/2003_11_01_arkiv.html#106840650828914899

Fra : Jens Nielsen

Dato : 28-11-03 23:14

Hej Søren