Kan pludselig ikke downloade filer gennem ~
Fra : Per, Frb.

Dato : 23-11-03 20:54

Jeg er vist kommet til at ændre indstillinger i min IE eller lignende så
jeg pludselig ikke kan åbne indholdet af links til filer gennem IE. Det
gælder både for pdf-filer og streaming media indhold.

For eksempel kan jeg ikke længere se klip fra

lokaltv på www.tv2regionerne.dk
TVAvisen på www.dr.dk

HTs liniekort i pdf på http://trafikinfo.hur.dk/
eller strækningsoplysninger på
http://www.bane.dk/visArtikel.asp?artikelID=132

Hver gang får jeg fejlmeddelelsen:

"Internet Explorer cannot download " filnavn " from " url-navn
"Internet Explorer was not able to open this Internet site. The
requested site is either unavailable or cannot be found. Please try
again later."

Jeg synes efter hånden at jeg har afprøvet enhver realistisk
indstillingsmulighed men uden held. Det bliver ikke anderledes når jeg
slår min firewall fra.

Mvh Per

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-11-03 22:53

Per, Frb. skrev:

> [...]
> lignende så jeg pludselig ikke kan åbne indholdet af links til
> filer gennem IE. Det gælder både for pdf-filer og streaming

Har du prøvet at tømme temporære internetfiler?

NB: Din krydspost med FUT burde have givet en advarsel ved post -
gruppen dk.edb.ms-windows findes ikke. Du har formentlig ment
dk.edb.system.ms-windows. Jeg holder deltråden her i browsergruppen
- jeg tror ikke det er et windowsproblem.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-11-03 23:07

Jens Gyldenkærne Clausen <jens@gyros.invalid> skrev :

>NB: Din krydspost med FUT burde have givet en advarsel ved post -
>gruppen dk.edb.ms-windows findes ikke

Gruppen har eksisteret og ligger sikkert stadig rundt omkring på
div. nyhedsservere, herunder wineasy.se, som Per bruger.
--
Knud

Fra : Leo.E

Dato : 24-11-03 05:14

"Per, Frb." <lt_pilfeltFjerndette@hotmail.com> wrote in message news:<3fc1105e$1@news.wineasy.se>...
> [...]
>
> Jeg synes efter hånden at jeg har afprøvet enhver realistisk
> indstillingsmulighed men uden held. Det bliver ikke anderledes når jeg

Måske det her kan løse problemet:
Den nemme løsning:
Quit all programs that are running.
Click Start, and then click Run.
Type regsvr32 urlmon.dll, and then click OK.
When you receive the "DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded" message, click OK.

Ellers kig her:http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-GB;q281679
Leo