Mini ITX
Fra : Kent Thomsen

Dato : 28-11-03 23:14

Er der nogen af jer der har rodet med mini ITX og vil øse ud af jeres
erfaring?

Jeg har ledt med lys og lygte efter et mini-itx kabinet hos en dansk
forhandler men har ikke fundet nogen. Kender i en?

Kind regards...

Kent Skjerning Thomsen
kent@nomorebogeys.com

Fra : Henning Petersen - p~

Dato : 29-11-03 00:37

On Fri, 28 Nov 2003 23:14:15 +0100, Kent Thomsen
<kent@nomorebogeys.com> wrote:

> [...]
>
> Jeg har ledt med lys og lygte efter et mini-itx kabinet hos en dansk
> forhandler men har ikke fundet nogen. Kender i en?

shg.dk har dem. Jeg køber selv direkte hos en af importørerne, men det
kræver et cvr-nummer, så det er lidt svært som privat-person.

Hvor bor du?
Hvis du er i nærheden af Sønderborg kan vi måske finde ud af noget.

Fra : anders majland

Dato : 30-11-03 23:55

> shg.dk har dem. Jeg køber selv direkte hos en af importørerne, men det
> kræver et cvr-nummer, så det er lidt svært som privat-person.

Hvem importerer ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 01-12-03 00:55

www.eet.dk er hvor jeg handler.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : Henning Petersen Wan~

Dato : 01-12-03 00:55

> Hvem importerer ?

www.eer er hvor jeg handler ... men der er flere andre shg blandt
andre.

Fra : Jan Vennike

Dato : 29-11-03 06:03

"Kent Thomsen" <kent@nomorebogeys.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har ledt med lys og lygte efter et mini-itx kabinet hos en dansk
> forhandler men har ikke fundet nogen. Kender i en?

Du skal da lave dit eget kabinet af et eller andet du har liggende -
http://www.mini-itx.com/

Prøv at følge linkene i højre side - der er nogen der bruger virkelig lang
tid på at bygge dem.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Kasper Birk Rasmusse~

Dato : 01-12-03 22:40

Har købt et M10000 ezra bundkort..
Men kunne ikke finde nogle tiltrækkende kabinetter hos danske importører. Så
jeg valgte at handle i tyskland, hvor jeg har bestilt det mindste kabinet du
kan forestille dig.. www.travla.com/Products/c134/c134.html
Har bestilt kabinettet samt slim cdromdrev og ultra low profile ram, fra
www.hrt.de ..