3 taster.
Fra : Kim

Dato : 26-11-03 16:46

Hej NG.
Jeg har et problem, med mit tastatur/bios.
Når jeg holder 3 eller flere knapper nede ad gangen, så enten reagere den
ikke ellers bipper mit bundkort. Hvad har jeg gjort forkert ?
Jeg kan ikke finde noget i bio'sen og ej heller i opsætningen til mit
tastatur.
mit bundkort er et Epox P4CA3+ med den nyeste bios opdatering.
Mit tastatur er er logitech cordless keyboard.
OS WIN Xp Pro Dan.

Kim B. Steffensen.

Fra : iggibuh

Dato : 27-11-03 11:15

"Kim" <vildsi@hotmail.com> wrote in news:bq2hr2$3a3$1@news.cybercity.dk:

> [...]
> tastatur.
> mit bundkort er et Epox P4CA3+ med den nyeste bios opdatering.
> Mit tastatur er er logitech cordless keyboard.

jeg har samme problem med mit logitech elite (navigator) black edition. jeg
kunne løse problemet ved at gå fra ps2 stikket og over til usb, der fik jeg
så et andet problem der gjorde sig gældende i et spil jeg gamer meget *lol*
men hva'. du kan jo eventuelt prøve at skifte til usb eller ps2 alt efter
hvad du bruger pt.

MVH iggibuh

Fra : Kim

Dato : 27-11-03 16:06