Indsætte google html på hjemmeside
Fra : Nismo

Dato : 28-11-03 23:34

Jeg har denne HTML-kode som skal indsætte et Google søgefelt på min
hjemmeside, den kommer også på hjemmesiden, men når man indtaster et
søgeord, vil jeg gerne ha' at der skal åbne en hel side, men den åbner kun i
det ene vindue på hjemmesiden.

HTML-koden:
http://www.google.com/intl/da/searchcode.html

Hjemmesiden har jeg ikke oppe endnu, men den ser nogenlunde sådan ud. Og
består af 4 sider, Google søgetingen er i det nederste men åbner i vinduet
til venstre.

|---------------------------------------------|
|---------------------------------------------|
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
| | |
|---------------------------------------------|
|---------------------------------------------|

Håber der er en/nogen der kan hjælpe.

På forhånd tak.
Nismo

Fra : Fynbo

Dato : 29-11-03 08:56

insæt target i a href.. <A HREF="http://www.google.com/ target="_blank">

Fynbo

Fra : Fynbo

Dato : 29-11-03 09:01

sorry...Det er denne linie det skal ind i..
<FORM method=GET action="http://www.google.com/search" target="_blank">

Fra : Nismo

Dato : 29-11-03 11:03

Mange mange tak, det var lige det der skulle til.

Jeg var stille og roligt begyndt at udvikle blå knopper over hele kroppen.

Nismo

Fra : Fynbo

Dato : 29-11-03 13:56

Hehe..Velbekomme....Husk at spørge først INDEN du bliver "blå"..