hvad var det for en film Holly Marie Combs
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-11-03 19:37

http://holly.indiko.com/

spilede top løs i ???
den ser ud til at være nogen år gamel - ja jeg er inkarnet Holly Marie
Combs fan tænkte med lidt held ku den fåes på dvd

--

Mv.
Bo M Mogensen

" Så længe jer er håbeløs er der håb
og der er Håb ENDNU "
ØSTKYST HOSTLERS !

Fra : No Humor Man

Dato : 29-11-03 14:44

Bo M Mogensen wrote:
> http://holly.indiko.com/
>
> spilede top løs i ???
> den ser ud til at være nogen år gamel - ja jeg er inkarnet Holly Marie
> Combs fan tænkte med lidt held ku den fåes på dvd

A Reason to Believe
http://us.imdb.com/title/tt0114240/
Aner ikke om den kan fåes på dvd...

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-11-03 19:15

On Sat, 29 Nov 2003 14:44:04 +0100, No Humor Man
<no.humor.man@webspeed.dk> wrote:

>A Reason to Believe
>http://us.imdb.com/title/tt0114240/
>Aner ikke om den kan fåes på dvd...

tak skla du ha nu har jeg ellers lige bestilt :

Title : New York Stories (1989)
Ordered : Saturday, 29th November 2003 13:17:55
Released: Tuesday, 9th December 2003
Section : Cheap Region 1 DVD (Pre-order)
Price : 8.99
Quantity: 1

Title : Sweet Hearts Dance (1988)
Ordered : Saturday, 29th November 2003 13:17:55
Section : Region 1 DVD
Price : 15.99
Quantity: 1

Title : Ocean's Eleven - Full Screen Special Edition (2001)
Ordered : Saturday, 29th November 2003 13:17:55
Section : Cheap Region 1 DVD
Price : 10.99
Quantity: 1

fordi jeg håbede den var i mellem .... men hwa fan hun er jo med :)
de andre her er lidt bøvede at bestille ved .... men jeg prøver

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-11-03 21:59

On Sat, 29 Nov 2003 14:44:04 +0100, No Humor Man
<no.humor.man@webspeed.dk> wrote:

>A Reason to Believe
>http://us.imdb.com/title/tt0114240/
>Aner ikke om den kan fåes på dvd...

shit den er jo tæt på uopdrivelige man kan få den på whs til mellem 50
& 100 $ kan det passe ??

http://www.rottentomatoes.com/m/AReasontoBelieve-1066798/dvd.php?select=1

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/6303980082/imdb-adbox/102-7265639-7731362

http://www.hollywood.com/movies/detail/movie/162796

"A Reason to Believe (1995)

Synopsis: Charlotte is a popular girl on campus whose boyfriend Wesley
belongs to a notorious fraternity--one with a reputation for
hedonistic partying and a sexual bravado that has earned them an
unparalleled record when it comes to scoring with the prettiest girls.
When Allison attends a wild fraternity party while Wesley is out of
town, she finds herself drinking and dancing with his fraternity
brother, Jim. Queasy after too many beers, Charlotte retires to
Wesley's room and soon Jim joins her, forcing her into an unwanted
sexual encounter. The incident changes Charlotte's life. She feels
ashamed, blaming herself, and when she finally finds the courage to
speak out--aided by an on-campus feminist group--she is ignored,
disbelieved and ostracized by her former friends. The ensuing
experience ends up challenging the trust and friendship of a group
that thought they would be friends forever. "

Jay Underwood .... Jim Curran
Allison Smith .... Charlotte Byrne
Danny Quinn .... Wesley
Georgia Emelin .... Linda Perryman
Kim Walker .... Judith
Keith Coogan .... Potto
Christopher Birt .... Gary
Lisa Lawrence .... Alison
Obba Babatundé .... Professor Thurman
Mark Metcalf .... Dean Kirby
Robin Riker .... Constance
Holly Marie Combs .... Sharon
Afton Smith .... Becky
Joe Flanigan .... Eric Sayles
David Overlund .... Freddy

det ligner en bi rolle ...

der er jo ikke noget der tyder på hun spiller nogen hovede rolle det
er fame meget at gi 650 bobps for ...... nogen der har en ide ?

jeg mener hun spiller hovede rolle i en anden film hvis det ikke er
denne hvor hun er " whit trash " der bliver voldtaget og redet af en
advokat ?

GU w om jeg ikke har den på whs ?
det ville jo være den store joke ....

Nå men hvis man køber den her brugt :
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/stores/offering/list/-/6303980082/used/ref=olp_pg_used/102-7265639-7731362

gu w om man så for den .... hvis der er en der har den på whs ...eller
kender nogen der har - så vil jeg gerne låne den i mod et depositum

eller hvis der er nogen der ved om der er en video foretning i Danmark
der har den så ville det også være top - ti :)

hvis den har været sendt på dansk er der så nogen der har titlen ?

skriv til mig på
chokmah@spamcop.net

Mv.
Chokmah

og :) :

Fra : Madmanden

Dato : 29-11-03 23:18

Hvis det bare er fordi I vil se hendes bryster, så kan I downloade klippene
på diverse P2P tjenester... der findes nogle stykker på f.eks. Kazaa. :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-11-03 04:08

On Sat, 29 Nov 2003 23:18:20 +0100, "Madmanden"
<madmanden@oncableREMOVETHIS.dk> wrote:

>Hvis det bare er fordi I vil se hendes bryster, så kan I downloade klippene
>på diverse P2P tjenester... der findes nogle stykker på f.eks. Kazaa. :)

ja det var ligesom tanken :)
men da også gerne i sin helhed :)

--

Mv.