Kat hjemme efter to år :o)
Fra : Ninna Sørensen

Dato : 28-11-03 17:18

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=235590/

Det er lige godt ufatteligt, men dejligt for ejeren!!

Fra : Britt Malka

Dato : 28-11-03 18:00

On Fri, 28 Nov 2003 17:18:17 +0100, "Ninna Sørensen"
<stump@stumpling.dk> wrote:

>Det er lige godt ufatteligt, men dejligt for ejeren!!

Ja, sikken en sød historie
--
Britt Malka
Send dit bedste scoretrick og vind - http://www.tips-og-tricks.com/vind.html

Fra : Jannie Ø. Rasmussen

Dato : 28-11-03 20:45

> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=235590/
>
> Det er lige godt ufatteligt, men dejligt for ejeren!!

Jeg kan bare sige ude godt men hjemme bedst

Med venlig hilsen
Jannie Ø. Rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle

Dato : 28-11-03 23:38

"Ninna Sørensen" <stump@stumpling.dk> wrote in message
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=235590/
>
> Det er lige godt ufatteligt, men dejligt for ejeren!!

Endnu en grund til at mine katte aldrig kommer ud. Har før haft kat udenfor
men det tør jeg ikke mere. For et år siden blev en gravhund stjålet her i en
lille bitte landsby hvor den blev pint og plaget med et kosteskaft op i
endetarmen osv. (Fordi den havde gøet eller sådan noget!)

Det er alligevel utroligt at Amedeus har fundet hjem - hvor MÅ ejeren være
lykkelig.

Mvh Helle

Fra : Jannie Ø. Rasmussen

Dato : 28-11-03 23:50

> For et år siden blev en gravhund stjålet her i en
> lille bitte landsby hvor den blev pint og plaget med et kosteskaft op i
> endetarmen osv. (Fordi den havde gøet eller sådan noget!)

Det var da også noget at gøre ved et forsvarsløst dyr... :(
Det er sådan noget der kan sætte mit blod i kog. Utroligt at der er
sådan nogen mennesker kan finde på sådan noget...!

Overlevede den stakkel??????

Fra : Birgitte

Dato : 29-11-03 11:32

"Ninna Sørensen" <stump@stumpling.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=235590/
> Det er lige godt ufatteligt, men dejligt for ejeren!!

Ihh det var dejlig læsning
Skønt at starte dagen med en solskinshistorie
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk