hvordan??
Fra : kenneth

Dato : 28-11-03 16:20

hej alle sammen...
jeg har en lille misser jeg gerne vil finde ud af hvor gammel er (dem jeg
fik dem af ved det ikke og min mor vil ikke ligge penge ud så jeg kan gå op
til dyr lægen og spøger hem) men kan man selv finde/regene det ud??????
M.V.H
Heidi

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 28-11-03 19:53

kenneth wrote:
> [...]
> jeg fik dem af ved det ikke og min mor vil ikke ligge penge ud så jeg
> kan gå op til dyr lægen og spøger hem) men kan man selv finde/regene

Hvor gammel ser den ud? Ved godt at det er et meget dumt spørgsmål, men ser
den ud til at være 2 måneder eller 2 år? Hvis den ser meget ung ud, kunne du
måske finde ud af det ved at se om den har fået sine "blivende tænder"...

Fra : kenneth

Dato : 03-12-03 20:10

"Brian Axelgaard" <0011754m001@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
du
> måske finde ud af det ved at se om den har fået sine "blivende tænder"...

Hvordan ser man om hun har fået sine "blivene tænder"?
(da hun er en ude kat men er inde så tit som muligt)
hun ser ud som en på 2-3 måneder (JEG VED AT HUN ER ÆLDRER) og så er hun yyk
men meget dejlig
M.V.H
Heidi