MS Windows
briani 27239
virus " W32.Randex.AX" ( fra win9~
Fra : u3066

Dato : 28-11-03 15:57

W32.Randex.AX------ Dette er en af de mange viruser jeg begyndt , at få
flere gange om dagen og det uanset , om mit virus systtem er helt op to date
?? Why -- ja hvorfor , de burde jo været stoppet af scanneren jeg forstår
det ikke.Og det syntes , at været blevet værre efter jeg skiftede fra -Os
win98Se til win2000 Pro-.

Håber på lidt hjælp.

Best Regard. u3066

Fra : Viktor

Dato : 28-11-03 23:15

Prøv at sende dit indlæg til gruppen med eksperterne udi virus:

dk.edb.sikkerhed.virus

Held og lykke

Viktor

Fra : Leo.E

Dato : 29-11-03 08:05

"u3066" <paed@c.dk> wrote in message news:<3fc76268$0$29350$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> det ikke.Og det syntes , at været blevet værre efter jeg skiftede fra -Os

De må da også være stoppet af scanner, siden du får det at vide,
Det er da først galt hvis du ikke får noget at vide!
Leo