Need For Speed: Underground
Fra : NUXX

Dato : 28-11-03 15:28

Fantastisk spil.... men....

Spillet crasher, ikke med det samme men efter jeg har kørt et par races. Når
jeg så skal skifte til næste race stopper spillet. Musikken kører, jeg kan
høre at det også reagerer på tastatur-input men billedet er enten sort eller

Jeg har et RADEON 9700 med de nyeste drivers.

Det lader til at jeg heller ikke kan patche spillet. På EA's åndsvage
patch-side (hvorfor kunne de ikke bare lave normale download-patches...)
klikker jeg check for patch. Så siger den "patch available" som jeg så
trykker på. Så stopper den... der sker intet indtil jeg så trykker og den
siger "patch installed". Dette kan jeg gentage i det uendelige. Har slået
security og privacy settings til low og slået firewall fra.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Mvh.

Mads

PS. Er det bare mig eller bærer stort set alle EA's spil utrolig meget præg
af at være spil der både skal kunne sælges til konsoler og PC'er?

Fra : Aardvark

Dato : 28-11-03 15:33

"NUXX" <cow@cow.com> wrote in

> [...]
>

> PS. Er det bare mig eller bærer stort set alle EA's spil utrolig meget
> præg af at være spil der både skal kunne sælges til konsoler og PC'er?

1. Har du patchet til version 1.1 ?
2. NFS Underground ER jo et spil der først er lavet til PS2 mv..og så
konverteret til PC...

Fra : NUXX

Dato : 28-11-03 15:43

> "NUXX" <cow@cow.com> wrote in

> 1. Har du patchet til version 1.1 ?
> 2. NFS Underground ER jo et spil der først er lavet til PS2 mv..og så
> konverteret til PC...

1. Som jeg skriver kan jeg ikke patche vha EA's patch-program.
2. Enig, det er også ok med nogen. Men jeg syntes bare ikke at det er en god
udvikling. NFS PU var vist nok kun til PC og det syntes jeg var klart bedre.

/Mads

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-11-03 16:05

"NUXX" <cow@cow.com> skrev i en meddelelse
> [...]
god
> udvikling. NFS PU var vist nok kun til PC og det syntes jeg var klart

Tjaa EA. Jeg tror jeg holder mig fra et ufærdigt NFS: Underground. Der
kommer noget andet under juletræet i år.

Fra : Aardvark

Dato : 28-11-03 16:11

> [...]
> 2. Enig, det er også ok med nogen. Men jeg syntes bare ikke at det er
> en god udvikling. NFS PU var vist nok kun til PC og det syntes jeg var

1. Tror kun det er .exe filen den opdaterer. Jeg prøvede at installere
patchen på en PC der ikke havde NFS:UG installeret, og så lagde den bare
en speed.exe på min desktop....
2. Ja, NFS:PU styrer for vildt....men dog skal siges, at jeg ingen
problemer har med NFS:UG....det er faktisk imponerende grafik der kører
glat..selv med alle effekter slået til og i 1024x768...

/Aard

Fra : NUXX

Dato : 29-11-03 11:40

> [...]
> problemer har med NFS:UG....det er faktisk imponerende grafik der kører
> glat..selv med alle effekter slået til og i 1024x768...

1: Har fundet en løsning. Spillet crasher ikke hvis jeg kører det i
opløsning 800x600. Lidt mærkeligt da det slet ikke hakker i højere
opløsninger (når det altså virker i de opløsninger). Er der nogen der har
prøvet lignende i andre spil? Tror måske en geninstallation af video
drivers/ direct x vil hjælpe...?

/Mads

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-11-03 16:59

NUXX wrote:

Snip

> [...]
> opløsninger (når det altså virker i de opløsninger). Er der nogen der
> har prøvet lignende i andre spil? Tror måske en geninstallation af

Aner det ikke, men det kan 100% sikkert ikke skade at gøre det.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Nic

Dato : 28-11-03 19:51

> 1. Har du patchet til version 1.1 ?
Det må vi håbe.

> 2. NFS Underground ER jo et spil der først er lavet til PS2 mv..og så
> konverteret til PC...
Og?

Det skulle gøre han bare skulle acceptere at det crasher?

Du lever vist i din egen verden :)

Fra : Flare

Dato : 29-11-03 18:07

> Det skulle gøre han bare skulle acceptere at det crasher?
>
> Du lever vist i din egen verden :)

Ehmmmm hvad fanden snakker du om. Han konstaterede jo blot at han mente at
det var derfor spillet var lidt konsolagtigt, han sagede ikke noget om at
det var iorden at det crachede. Du behøver jo ikke ligge ord munden på folk
så de fremstår som dumme. Det har bare den modsatte effekt...

Anders J

Fra : Henrik Dissing

Dato : 29-11-03 19:56

On Fri, 28 Nov 2003 19:50:44 +0100, Nic wrote:

>Og?
>
>Det skulle gøre han bare skulle acceptere at det crasher?
>
>Du lever vist i din egen verden :)

Næh, det er vist dig der gør det. Vi andre kunne nemlig godt regne ud at den
bemærkning var et svar på det som stod under PS.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Jasper Norman

Dato : 02-12-03 00:30

Har du OC dit grafikkort. Mit GeForce fungerer fint med alle andre spil end
COD, men netop dette ville ikke acceptere at det var nær så meget OC som
andre spil

/Jasper