MS Windows
briani 27239
Printer eller XP Problem ?
Fra : Stronger

Dato : 28-11-03 15:24

Hej

Jeg har fået et meget mystisk problem, som jeg aldrig har hørt om eller
oplevet før. Jeg har skiftet til Windows XP PRO som OS for et stykke tid
siden og der har ikke været nogle problemer overhovedet.

Men eftersom tiden er gået, er der pludselig dukket et meget underligt
printerproblem op. (HP LASERJET 6L)

Hver gang jeg starter min pc op, tja, så printer
printeren det sidst udskrevne ud, selvom det selvfølgelig er udskrevet een
gang da jeg havde printeren tændt sidst.

Så det lader til, at printeren gemmer de sidste sider i sin hukommelse og
printer det ud igen når pc'en tændes.

Jeg har prøvet at slå al strøm fra og trække kablerne ud, og det hjælper da
også, men når jeg så printer en side ud, slukker pc'en, og starter op igen
flere timer senere, ja, så gør den det igen: det sidst udskrevne kommer ud
en gang til.

Jeg prøvede at slette printeren fra xp og lod den geninstallere ved næste
opstart.... men det hjalp altså heller ikke.

Jeg må formode, at det er et eller andet i XP indstillingerne der ikke er
som de skal være, men jeg ved ikke om det er hardwaren eller softwaren,
hvorfor denne er postet til både hardware gruppen og til windows gruppen.
Jeg vil blive meget glad for enhver hjælp.

Med venlig hilsen

stronger