Premiere Surprise i BioCity, Århus
Fra : Rune Zedeler

Dato : 28-11-03 15:17

S.W.A.T.
http://www.imdb.com/title/tt0257076/

Den kan i med sindsro gå i en stor bue udenom - med mindre i da vil se
den for at teste biografens lydanlæg
Det gode ved at vi har fået CinemaxX i Århus er, at BioCity har lært at
skrue lyden op til noget i retning af noget fornuftigt! Lækkert-lækkert!

-Rune

Fra : Morten Bowman

Dato : 28-11-03 17:48

On Fri, 28 Nov 2003 15:17:29 +0100, Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> wrote:

>S.W.A.T.
>http://www.imdb.com/title/tt0257076/
>
>Den kan i med sindsro gå i en stor bue udenom - med mindre i da vil se
>den for at teste biografens lydanlæg

Det har jeg også tænkt mig efter at have set traileren.

>Det gode ved at vi har fået CinemaxX i Århus er, at BioCity har lært at
>skrue lyden op til noget i retning af noget fornuftigt! Lækkert-lækkert!

Det er nemlig rigtigt

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Brian Nielsen

Dato : 30-11-03 22:49

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> wrote in message
> S.W.A.T.
> http://www.imdb.com/title/tt0257076/
>
> Den kan i med sindsro gå i en stor bue udenom - med mindre i da vil se
> den for at teste biografens lydanlæg

Tjah, jeg syntes egentlig den var udmærket underholdene, men når det er sagt
skal det
da også siges at det ikke var en film jeg ellers ville have set, hvis jeg
selv skulle vælge.

/Brian