Hvornår kommer Jackson on vennerne?
Fra : PerX ...

Dato : 28-11-03 15:14

Måske er det det danske tolkien selskab man skal spørge, men er der nogen
som kender (eller ved hvordan vi finder ud af det) hvornår Jackson og
vennerner lander i Kbh?

Jeg gider ikke ligge i telt ved Imperial, men måske man skulle lege lidt
fanboy og stå med et flag i lufthavnen *G*

Fra : PerX ...

Dato : 28-11-03 22:40

In article <MPG.1a3176943ec191c898a1b4@news.usenetserver.com>,
hyp1999@hotmail_remove_this_.com says...

Ok, det gik op for mig den forrige besked måske var lidt for kryptisk *G*

Men der er jo dansk præmiere på ROTK, den 14. December hvor Peter
Jackson, Liv Tylor, Viggo Mortensen og Ian Kellen jo skulle dukke op.

Nogen der har et par biletter til overs? Jeg vil godt betale lidt ekstra
*G* (jeg ved godt det er forbudt i landet, men ud over bilettens pris, er
resten betaling for at du læser dagens horoskop op fra en dagsavis af dit
eget valg ;)

Fra : Tenzel Kim

Dato : 30-11-03 13:08

PerX ... wrote:
> Men der er jo dansk præmiere på ROTK, den 14. December hvor Peter
> Jackson, Liv Tylor, Viggo Mortensen og Ian Kellen jo skulle dukke op.

Kommer de ikke til galla-premieren? At vente til den rigtige premiere
lyder lidt mærkeligt da den har premiere verden rundt den dag så der vil
nok være andre steder der har råd til at betale mere for at have dem den
dag end Danmark.

Tenz.

Fra : cybamerc

Dato : 30-11-03 22:44

Tenzel Kim <tenzel_kim@hotmail.com> wrote in message news:<3FC9DD8F.6040600@hotmail.com>...

> Kommer de ikke til galla-premieren?

Den alm. premiere er da den 17. ikke? De kommer jo til det der
arrangement i Tivoli, hvor kongefamilien også vil være til stede.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 01-12-03 00:02

cybamerc wrote:
> Den alm. premiere er da den 17. ikke? De kommer jo til det der
> arrangement i Tivoli, hvor kongefamilien også vil være til stede.

Ok. Tænkte ikke lige over datoen og troede bare han mente den
almindelige premiere. Ganske god film ellers

Tenz.

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-12-03 00:36

Tenzel Kim wrote:

> Ganske god film ellers

Har du set den???????????????????????????????????????

/David

Fra : Tenzel Kim

Dato : 01-12-03 02:52

David Rasmussen wrote:
> Har du set den???????????????????????????????????????

Det er jeg ikke sikker på om jeg må udtale mig om på nuværende tidspunkt...

Tenz.

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-12-03 10:17

Tenzel Kim wrote:

> Det er jeg ikke sikker på om jeg må udtale mig om på nuværende tidspunkt...

Det tager jeg som et ja.

Kan du ikke give en anmeldelse af den *drøm* du havde i forgårs, som
virkede fuldstændig som om du var til ROTK premiere?

/David

Fra : PerX ...

Dato : 30-11-03 23:03

In article <3FC9DD8F.6040600@hotmail.com>, tenzel_kim@hotmail.com says...

> Kommer de ikke til galla-premieren?

Som er den 14. December. Jo det siges.

>At vente til den rigtige premiere
> lyder lidt mærkeligt da den har premiere verden rundt den dag så der vil
> nok være andre steder der har råd til at betale mere for at have dem den
> dag end Danmark.

Jeg tvivler på der er specifikt betaling for det. Det er nok NewLine som
tilskynder dem det.

Fra : Kurt Brixen

Dato : 30-11-03 13:42

On Fri, 28 Nov 2003 15:14:03 +0100, PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com>
wrote:

> [...]
>
>Jeg gider ikke ligge i telt ved Imperial, men måske man skulle lege lidt
>fanboy og stå med et flag i lufthavnen *G*

Den 14. er det også i Tivoli det foregår - ikke Imperial.

Kurt Brixen

Fra : PerX ...

Dato : 30-11-03 23:04

In article <q7pjsvktpg3s6gdbv63mlsj3asognq1ntl@4ax.com>,
kurt_brixen@invalid.invalid says...

> Den 14. er det også i Tivoli det foregår - ikke Imperial.

Jeg har aldrig sagt andet.