MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ændring af brugernavn?
Fra : Peter Corneliussen

Dato : 28-11-03 13:31

Hej dér!

Jeg har installeret en AFS-client som jeg gerne vil ha' til at hente et
afs-token hver gang jeg starter min computer. Problemet består i, at
brugernavn samt adgangskode til min pc skal være det samme som den server
der skal tildele mig førnævnte token.

Jeg HAR self. ændret mit brugernavn på min winXP-maskine herhjemme, men
ændringen af brugernavn forekommer mig noget overfladisk da det åbenbart kun
er "på skærmen" det ændres?!?...f.eks hedder mit pers. library under
\documents & settings\... stadig bare "bruger", og det lader sig jo ikke
lige sådan ændre...hvordan får jeg det ændret?

Peter

--
When participating in sporting events
it's not a matter about winning or loosing!

Fra : Martin Schultz

Dato : 28-11-03 15:11

On Fri, 28 Nov 2003 13:30:55 +0100, "Peter Corneliussen"
<pmco01@kom.auc.dk> wrote:

> [...]
>\documents & settings\... stadig bare "bruger", og det lader sig jo ikke
>lige sådan ændre...hvordan får jeg det ændret?

SVJV er den eneste måde du kan ændre det på ved at oprette en ny
bruger.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.