Til krigs-historie-freaks - US set igennem~
Fra : Morten Bowman

Dato : 28-11-03 13:08

Hejsa
Dette kan gå hen og blive rigtig guf:
http://www.apple.com/trailers/sony/thefogofwar.html
Og perfekt timing i disse krigstider

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 28-11-03 15:52

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message
news:bdeesvg4eseufl51p8129g0md4a44avnfl@4ax.com...
> Hejsa
> Dette kan gå hen og blive rigtig guf:
> http://www.apple.com/trailers/sony/thefogofwar.html
> Og perfekt timing i disse krigstider
>
> Morten Bowman
> mortensnabelabowmanpunktumdk

FUUUCK hvor ser den ultra kedelig ud - det var da helt skræmmende.

Bare min mening

Rune

Fra : Taba

Dato : 28-11-03 17:21

> FUUUCK hvor ser den ultra kedelig ud - det var da helt skræmmende.
>
> Bare min mening

LOL, sådan er vi (heldigvis) så forskellige, no offence

/Taba

Fra : Morten Bowman

Dato : 28-11-03 17:47

On Fri, 28 Nov 2003 15:52:03 +0100, "Rune Vestergaard"
<runwest@post6.tele.dk> wrote:

>"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message

>FUUUCK hvor ser den ultra kedelig ud - det var da helt skræmmende.
>
>Bare min mening

Helt iorden, men som jeg skrev i titlen skal man nok også væare
krigs-historie-freak for synes den er fed
Jeg glæder mig ihvertfald.

Fra : Carl Drud

Dato : 28-11-03 18:04

On Fri, 28 Nov 2003 16:47:10 GMT, Morten Bowman wrote:

> Helt iorden, men som jeg skrev i titlen skal man nok også væare
> krigs-historie-freak for synes den er fed
> Jeg glæder mig ihvertfald.

Ditto. Ser interessant ud.

--
A. No.