Outlaws
Fra : Paisley

Dato : 28-11-03 12:39

Hey

Jeg savner det gamle Outlaws spil. Hvor kan jeg købe det. Please
please please

Paisley

Fra : karsten jørgensen

Dato : 28-11-03 14:10

hva med www.2ndgames.dk

karsten

Fra : Ole Sørensen

Dato : 02-12-03 11:31

> Jeg savner det gamle Outlaws spil. Hvor kan jeg købe det. Please
> please please

Du siger noget...det spil var KANON. - Hvorfor er der ikke kommet en
opfølgning ell. 2 -Nogen der kender andre spil i genren ??

/Ole

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 04-12-03 18:42

On Tue, 2 Dec 2003 11:30:31 +0100, "Ole Sørensen" <no1@e-mail.dk>
wrote:

> Du siger noget...det spil var KANON. - Hvorfor er der ikke kommet en
> opfølgning ell. 2 -Nogen der kender andre spil i genren ??

Wanted! til Half-Life minder en del om det:

http://www.planethalflife.com/features/motw/wantedhl.shtm

Jeg vil i øvrigt lige benytte denne sætning til at sige svin til
LucasArts for ikke at have lavet en 2'er.

Venligst
Thomas

Fra : Henrik Hansen

Dato : 07-12-03 08:59

Hej Paisley.

Jeg kunne ikke sende til din mail adresse, så nu må jeg skrive her og håbe
du ser det...

Du må gerne købe Outlaws af mig for en 50´er + porto. (Eller afhentning i
Skanderborg).

;)

Henrik...
virus_dk@hotmail.com (husk at der er en understreg mellem "virus" og "dk")