campingplads i paris
Fra : Ukendt

Dato : 28-11-03 08:02

Hej igen og endnu en gang mange tak for svarene sidst
Nu har jeg lige et spørgsmål til ?
Skulle der ikke ligge en campingplads i Paris lige ned til Seinen?
MVH
og på forhånd tak
Henrik

Fra : Harry

Dato : 28-11-03 11:57

"Henrik" <hhlt2FJERN"huskws.dk> wrote in message news:<3fc6f2c7$0$27393$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> Nu har jeg lige et spørgsmål til ?
> Skulle der ikke ligge en campingplads i Paris lige ned til Seinen?

Så vidt jeg ved gør det ikke, men kig på denne side:
http://www.hanses-campingsider.dk/paris.htm
der ligger en udmærket plads i nærheden af floden og centrum.

Fra : T. Hartung

Dato : 28-11-03 17:45

"Henrik" <hhlt2FJERN"huskws.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu har jeg lige et spørgsmål til ?
> Skulle der ikke ligge en campingplads i Paris lige ned til Seinen?

Kan det være denne her du tænker på ??

-75016 Paris Ouest - Bois de Boulogne/Seine
Tel. 01 45 24 30 00. Fax 01 42 24 42 95.

http://www.abccamping.com/boulogneuk.htm

--
mvh.

T. Hartung ** Nu også med GPS **
VW Passat 1,8T - Hobby 545TK Prestige
www.sitecenter.dk/hartung

Fra : Preben

Dato : 28-11-03 18:47

kik ind på www.danskbilferie.dk

der kan du se pladsen du mener

--
\!/
(@@)

Fra : edob

Dato : 28-11-03 21:32

Ja, det er rigtig. Vi var der sidste år om foråret. Pladsen hedder Maison
Lafitte. Den ligger på en lille ø ude i Seinen. Vi fik en plads 5 meter
fra breden og kunne sidde og se skibe og pramme glide forbi på Seinen. Vi
var der i 14 dage.

15 minutters gang til metroen - og ca 20 minutter med metroen ind til
centrum.

Den største gene på campingpladsen var støjen fra jernbanen som krydser
Seinen lidt væk fra den bageste ende af campingpladsen. Den er temmelig
støjende.

Har du yderligere spørgsmål svarer jeg gerne.

Venlig hilsen, Frank.

Fra : Ped

Dato : 29-11-03 10:19

edob wrote:

> [...]
> Lafitte. Den ligger på en lille ø ude i Seinen. Vi fik en plads 5 meter
> fra breden og kunne sidde og se skibe og pramme glide forbi på Seinen. Vi

Nemlig. Var der selv på en motorcykeltur i 1999, og fik også en af
parcellerne helt ud til floden. Vi boede der en uge og var rigtig glade
for stedet. Pladsen er kort beskrevet på dette link:

http://home20.inet.tele.dk/pedmail/paris2.htm

Ydermere er trafikken ude i det område ganske provinciel, og ikke hidsig
og kaotisk som inde i byen.

M.v.h.

Jens L. Pedersen