MS Windows
briani 27239
.Avi
Fra : Jesper Bay Hebsgaard

Dato : 28-11-03 02:32

hej Ng

Håber det er det rigtige sted.
Når jeg har en film i formatet .Avi og den bliver afspillet som en lyd og
ikke som en film har prøvet Rear-Power Dvd-Media plaer Så det er øv øv håber
i kan hjælpe mig.
Hilsen Jesper

Fra : ottero@hongkong.dk

Dato : 28-11-03 02:39

Jesper Bay Hebsgaard <jesper@paradis.tdcadsl.dk> skrev:

> [...]
>og den bliver afspillet som en lyd og
>ikke som en film har prøvet
>Rear-Power Dvd-Media plaer Så det er øv øv håber

Hej Jesper.

Har du prøvet at hente Codex til din afspiller? Jeg går ud fra det
er porno du prøver at afspille..? Det virker kun på porno.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-11-03 02:45

<ottero@hongkong.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Jesper.
>
> Har du prøvet at hente Codex til din afspiller? Jeg går ud fra det
> er porno du prøver at afspille..? Det virker kun på porno.

Prøv at hente det sidste nye DivX codec, du finder det her:
www.divx.com

Så er jeg næsten sikker på at det virker.

Mvh
Benjamin