Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan Olympus Mjü 400 optage lyd?
Fra : TJ

Dato : 27-11-03 22:44

Hej gruppe,

Jeg overvejer at købe ovennævnte kamera, men ingen forhandler har endnu
kunne fortælle mig, om det kan optage med lyd.
Ved I det?

På forhånd tak
Dorte

Fra : Bent Mortensen

Dato : 28-11-03 00:09

http://www.a-photo.dk/shop/ItemDetail.asp?VareID=124&ItemStart=

Fra : Lars Strange

Dato : 28-11-03 16:17

"Bent Mortensen" <ben@mortensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.a-photo.dk/shop/ItemDetail.asp?VareID=124&ItemStart=

Jeg synes ikke at ovenstående link giver noget klart svar (kameraet fås også
billigere end der), men ifølge
http://www.bristolcameras.co.uk/mju-400.htm (Google: olympus "mju 400"
sound)
er svaret;
Movie: Movie Mpeg without sound

Lidt underligt, hvis forhandlere ikke er i stand til at svare på det..

/Lars

Fra : Olesen

Dato : 29-11-03 10:14

"Bent Mortensen" <ben@mortensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> "TJ" <junggreengaavaekspammer@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

Tilføjelse:
Mener dette 'mju camera får ikke overvældende positiv kritik
i een af de seneste computerblade. Husker ikke hvilket blad
det er, men den var ovenud imponerede over en Sony
CyberShot, som også blev testet i samme blad..

Mener der idag er bedre bud end Olympussen.

Fra : TJ

Dato : 29-11-03 12:21

Olesen wrote:
> Mener der idag er bedre bud end Olympussen.

JA, det er jeg efterhånden også kommet frem til.

Indlægget er fra min kæreste, som er frustreret over min lange udvælgelses
periode.
Årsagen var, at jeg har set flere sider, hvor der var lyd på mju'en og det
er et krav.
Men hos olympus står der ikke noget om det??

Men nu har jeg ventet så længe, at mju'en er out-datet, så det kan godt
være, at min kæreste har ret i, at jeg undersøger for længe *G*

Jeg går efter et Canon A80

tak for alle input

mvh TJ aka "Dorte"

Fra : Olesen

Dato : 29-11-03 20:43

> Årsagen var, at jeg har set flere sider, hvor der var lyd på mju'en og det

Lyd på ?

Hvorfor bruge hukommelse på dêt ?

Hvad sjovt er der ved at høre nogle
på opfordring råbe "heeeejjjj" når
billedet blir' taget ???

Gemmes lyden SAMMEN med .jpg billedet ?

Hvis IKKE det gør, og det gør det næppe,
så synes jeg det er en slags gimmick...

tar jeg fejl ?

Fra : TJ

Dato : 30-11-03 13:32

Olesen wrote:
> "TJ" <junggreengaavaekspammer@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Lyd på ?
øhhhh, det var altså lyd på filmklip jeg mente
Syntes selv det var indlysende, men det kunne måske godt misforståes.
mvh TJ

Fra : Madsen

Dato : 28-11-03 16:40

Har ikke fundet om det er med lyd, men se på følgende link.
http://www.olympus.dk/digital/mju400digital.htm

hilsen Madsen