Anbefal ps2 spil
Fra : Mazda4ever

Dato : 27-11-03 19:24

På spilpriser er der jo en masse men jeg aner ikke rigtigt hvad er er
holdbart og fænger. Jeg søger altså den slags spil man kan tage frem igen og
igen og ikke bare ligger i skuffen efter 15 min.... ;)

Det må meget gerne være spil i den "nemme" genre. Lige til at gå til, som fx
crash bandicoot på ps1-eren var det.

Kan man få bubble bobble til ps2?

Fra : iddqdATworldonline.D~

Dato : 27-11-03 20:18

Mazda4ever wrote:

> Kan man få bubble bobble til ps2?

Sikkert, men spørg hellere i dk.spil.computer.konsol for det er der
konsol spørgsmål høre hjemme.

Mvh

Bruno

Fra : Steff Steffensen

Dato : 30-11-03 14:56

Hej, jeg synes at: Ace Combat Distant Thunder er total sejt. Det er et fly
spil hvor man er et jagerfly, man kan få bedre fly han af vejen, fx et F-16
fly. Det er nok det bedste fly spil jeg nogen sinde har set. Det fås kun til
PS2 tror jeg