Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sigma EF-500 DG Super + Canon 10D
Fra : Peter SH

Dato : 27-11-03 22:07

Er der problemer med denne sammen med 10D ?
Det ser ud til at den har samme spec. som 550EX ?

Mvh Peter SH

Fra : Alex W

Dato : 27-11-03 22:57

> Er der problemer med denne sammen med 10D ?
> Det ser ud til at den har samme spec. som 550EX ?

Det troede jeg også .. meget billigere ..

Men men .. Jeg returnerede den og købte 550ex da jeg opdagede at Sigma
flashen tit overbelyste .. den fyrede simpelthen hele flashen af ... skåd!

/Alex W

Fra : Mic Holm

Dato : 27-11-03 22:58

http://www.photo.net/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=005crY

--M

Fra : Mic Holm

Dato : 27-11-03 23:01

Mere om det problem her:

http://www.photo.net/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=005LGG

--Michael

Fra : Thomas Corell

Dato : 28-11-03 11:19

Mic Holm wrote:
> Mere om det problem her:
>
> http://www.photo.net/bboard/q-and-a-fetch-msg?msg_id=005LGG

Er "EF-500 DG Super" det samme som "EF-Sigma 500 Super" ?

--
Don't waste space

Fra : Alex W

Dato : 28-11-03 13:06

> Er "EF-500 DG Super" det samme som "EF-Sigma 500 Super" ?

Nej, de byggede den om til digitalt brug (DG)
Den er stadig ikke god i forhold til Canons egne flash!

/Alex

Fra : Thomas Corell

Dato : 28-11-03 14:15

Alex W wrote:

> Nej, de byggede den om til digitalt brug (DG)
> Den er stadig ikke god i forhold til Canons egne flash!

Det var nu mere en kommentar, til at der henvises til en debat om
"EF-500 Super". Som jo ikke er identisk med den der spørges til.

Men kan godt se at jeg fik formuleret det lidt "tåget".

--
Don't waste space