Så er Luffe skisme smuttet ud *suuuk* - HA~
Fra : Charlotte

Dato : 27-11-03 22:04

Hej alle

Så er Luffe stukket af ud gennem en dør, som en af ungernes kammerater ikke
havde fået lukket ordentligt.

Begge misserne skal øretatoveres - det har jeg også skrevet om herinde
tidligere - øretatovering vs. chip - men jeg ville jo gøre det i forbindelse
med et dyrlægebesøg, hvor jeg ville høre dyrlægen ad.
For alle priser på øremærkning er jo med i priserne for neutralisering - og
så ville jeg jo høre, hvad jeg kunne finde ud af med dyrlægen...

Men - nu er den kattens kat altså stukket af - han skal jo nok komme igen
(håber jeg) - heldigvis er der ikke så meget "god lugt" i øjeblikket p.g.a.
årstiden, men jeg er
skide bange for at han bliver kørt over - han er jo ikke udekat og hvis
der sker noget kan ingen se, hvor han hører til *hyyyl*

Hvor kan man få nogle gode (når det nu skal være...) halsbånd indtil vi får
dem øremærkede? Jeg er ikke vild med at skulle putte halsbånd på dem - men
for dælen da - noget må vi gøre, HVIS det sker igen....inden de skal
"tusses"....

KH
Charlotte

Fra : Allan

Dato : 27-11-03 22:17

"Charlotte" <askjaer@fjerndetteofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem øremærkede? Jeg er ikke vild med at skulle putte halsbånd på dem - men
> for dælen da - noget må vi gøre, HVIS det sker igen....inden de skal

Øv sådan noget er aldrigt rart. Men Hvis Han får tørkost er det vist en god
ide at gå ud
Med en lukket dåse tørkost og rasle med den. Og kalde.
Og hvis det er første gang han løber så er han nok ikke løbet så langt. Der
lugter jo ikke så godt.Aligevel.

Halsbånd kan købes i brugsen og andre steder. Jeg bruger den der I BELONG TO
med elastik. Men desværre kun til den ene kat
Den anden bliver helt febrilsk og fjerner det med det samme.

Ellers kan en BRED Post elastik bruges. Det skal være en bred, for ellers er
den ikke til at se i pelsen.Og kan lave rigtigt grimme ting.

Jeg tror han snart kommer hjem efter sin springtur. Når han bliver
sulten.

Mvh Allan

Fra : Charlotte

Dato : 28-11-03 08:20

Godmorgen

Luffe er skam kommet hjem igen - han kom allerede sidst på aftenen *pyha*

Nå - men derfor alligevel stadig gerne gode råd om gode halsbånd

Rigtig god fredag (gnæk gnæk jeg har friiiiiiiiiiiii)

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-03 08:26

> Godmorgen
>
> Luffe er skam kommet hjem igen - han kom allerede sidst på aftenen *pyha*

Godt, at Luffe kom hjem, i god behold.

> Nå - men derfor alligevel stadig gerne gode råd om gode halsbånd

Halsbånd med elastik, vil klart være, at foretrække, til en kat.
Det er dog ikke sikkert, at de vil have det på, når de ikke er vant til
det....

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : zasha

Dato : 27-11-03 22:57

"Charlotte" <askjaer@fjerndetteofir.dk> skrev i en meddelelse
<klip> Hvor kan man få nogle gode (når det nu skal være...) halsbånd indtil
vi får
> dem øremærkede?> KH
> Charlotte
</klip>

Allevegne, Supermarkeder, dyrehandler, stort set de fleste steder hvor der
sælges kattemad.
Min Miver-kat (det er kun hende der kommer ud af og til, Mulle kan slet ikke
styre det*G*) får også et "I belong to/Jeg tilhører" halsbånd på, hvor mit
telefonnummer så står inden i, det er ydermere med refleksbånd, så...og hun
er også øretatoveret.

Jeg ville _aldrig_ bruge en almindelig bred elastik, _aldrig_, har set
grimme eksempler på hvordan elastik kan gnave sig ind i dyrs hud, og
herregud, et halsbånd koster vel i omegnen af 40 kroner...

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)

Fra : Charlotte

Dato : 28-11-03 11:03

Hey Heidi

Det er lige sådan noget, jeg gerne vil have (når det nu SKAL være indtil de
bliver øretatoverede...) - noget, man kan skrive navn indeni. Jeg har set
det på en lille tilløber-mis, vi havde, som bare ikke ville gå hjem *fnis*
Jeg lægger lige billede ind. Altså - hvis jeg kunne - den server hvor man
kan lægge billeder ind, er nede *suk*.... - øøøøøøøøøh, tænke tænke.... og
fik sg en idé....her: http://www.deepdiving.dk/kat/P9300040lille

Hvor fås sådan et? Jeg synes ikke at have set det - ellers er det fordi jeg
måske ikke har følt, jeg havde nok brug for det....for så var det måske
sprunget lige op i hovedet på mig *gg*

--
KH
Charlotte

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 28-11-03 11:16

> [...]
> kan lægge billeder ind, er nede *suk*.... - øøøøøøøøøh, tænke tænke.... og

Hej Charlotte.

Jeg ved ikke, hvor du kan købe sådan et halsbånd. Men jeg bliver simpelthen
bare nødt til at kommentere billedet! Hvor er det dog bare et fantastisk
godt billede . Jeg ved godt, at den sikkert mjaver for at komme ind, men
det ser ud som om den smiler til fotografen .

Kommer den stadig på besøg? for så kunne du da kigge hvor den bor, og så
spørge ejerne, hvor de har købt halsbåndet .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Charlotte

Dato : 28-11-03 11:36

Hej Helle

"Helle Frederiksen" <hfFJERN@dlgnet.dk> skrev i

> Jeg ved ikke, hvor du kan købe sådan et halsbånd.
Øv...

> [...]
men
> det ser ud som om den smiler til fotografen .

Jamen det var bare så sjovt, for jeg var ikke hjemme, men det var
gemalen...og historien havde været så hyggelig, at han måtte tage billeder
og maile dem til mig på arbejde
Nå - men den mindste knægt havde mødt den hersens totalt bedårende mis på
vejen hjem fra skolen...og havde nusset den - og så var den fulgt efter
ham....det ses tydeligt her: http://www.deepdiving.dk/kat/P9300025lille
....men...det gik jo virkelig ikke... - så derfor...
http://www.deepdiving.dk/kat/P9300029lille og
http://www.deepdiving.dk/kat/P9300035lille

Og så var det jo, det lille pus stod der....og brææææææægede for at komme
ind... http://www.deepdiving.dk/kat/P9300040lille

Så måtte farmand se, hvor misseren hørte til - og jo, Helle...den bor i
nærheden - mon ikke jeg skulle gå forbi og spørge dem? Det tror jeg da.

Meeeen...efter farmand så havde ringet til missens rigtige mor - måtte han
jo have styr på den...sååååå http://www.deepdiving.dk/kat/P9300042lille -
"den lille purk havde jo fulgt mig herhen, så han er vel god nok"....

Cute, ikk´

KH
Charlotte

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 28-11-03 12:14

> [...]
> jo have styr på den...sååååå http://www.deepdiving.dk/kat/P9300042lille -
> "den lille purk havde jo fulgt mig herhen, så han er vel god nok"....

Hej igen Charlotte .

Åhr altså....sikke dog en dejlig historie! Tak for det . Det ser nu ikke
ud som om den savner sin "mor", som den ligger der og godter sig i sengen!

Det bekræfter mig dog bare i, at jeg gør det rigtige ved at holde mine
misser inde. Tænk hvis de bare tillidsfuldt fulgte med folk hjem! Og at
disse folk så lige "glemte" at fortælle mig, at de havde mine katte! Jeg ved
godt, at det er en paranoia-agtig tankegang, for mon ikke de fleste ville
gøre som jer. Men jeg tror ikke jeg ville have et roligt øjeblik, hvis ikke
jeg vidste hvor de var henne .

Men hvor var det dog godt, at din Luffe kom hurtigt og uskadt hjem igen. Det
havde da ikke været til at holde ud, hvis I var nødt til at gå i seng med
Luffe ude i den store vide verden!

God weekend til dig (og også til alle jer andre selvfølgelig) !

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Charlotte

Dato : 28-11-03 14:25

Hej igen Helle - og også til Pia

> [...]

> godt, at det er en paranoia-agtig tankegang, for mon ikke de fleste ville
> gøre som jer. Men jeg tror ikke jeg ville have et roligt øjeblik, hvis

Vi er fuldstændigt enige....men selvfølgelig havde jeg det også lidt sådan i
aftes, da han kom hjem og så hvor veltilfreds og træt han var af at have
været ude at rende, at jeg da godt kunne ønske, at man boede langt ude på
landet, hvor det kunne lade sig gøre. Men nej....ellers er vi helt enige. Vi
bor i udkanten af byen - ingen store veje lige i nærheden og marker indenfor
rækkevidde - men faneme nej (sorry).
Jeg har både mine misser for kære til at lade dem rende ind i noget, de ikke
er herrer over og ja - tænk, hvis nogen tog dem!!!

Nu har jeg fundet halsbånd...det passer fint til Mercedes - Luffe er større
og båndet er absolut ikke længere, end at det akkurat passer ham - så der
stadig er luft jo mellem bånd og hals! Det strammer ikke, men der er bare
ikke mere bånd *gg*...

Men det vil give mig ro! Og som Pia skriver - 39 kr - det gav jeg også -
billigt nok.

Rigtig god weekend til alle...

KH
Charlotte

Fra : Kate

Dato : 28-11-03 16:57

"Charlotte" <askjaer@fjerndetteofir.dk> wrote in

> og historien havde været så hyggelig, at han måtte tage billeder
> og maile dem til mig på arbejde

Det er godt nok en tillidsfuld mis. Han/hun har samme farver som Mows

Nu var Ludvig godt nok killing da han forsvandt sporløst for ca 11 år
siden, men han var også alt for tillidsfuld. Han kom hjem et par gange
og lugtede af parfume, som jeg ikke bruger. Det er også derfor at jeg
altid har været overbevist om at han blev stjålet

Ham besøgsmissen ser godt nok lækker ud, især billedet hvor han står og
råber udenfor vinduet, det er jo tydeligt at han vil ind Bare så
godt skudt.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Pia Nave

Dato : 28-11-03 14:02

Charlotte wrote:

> [...]
> kan lægge billeder ind, er nede *suk*.... - øøøøøøøøøh, tænke tænke.... og

Hej Charlotte

Prøv at kigge på http://avifauna.dk/shop/index1.htm
På første side under 'halsbånd og liner' er der sådan et halsbånd med 'I
belong to'. Det koster 39,- så det skulle være til at overkomme

God weekend til alle!

Mvh. Pia - det er også har friiiii idag

Fra : Jokerman

Dato : 28-11-03 13:35

> [...]
> dem øremærkede? Jeg er ikke vild med at skulle putte halsbånd på dem - men
> for dælen da - noget må vi gøre, HVIS det sker igen....inden de skal

Jeg ville bare sige, at jeg håber du finder den igen!
Hilsen Jokerman