MS Windows
briani 27239
hjælp outlook er helt skør
Fra : Dreamer

Dato : 27-11-03 21:43

Hejsa

jeg håber i kan hjælpe mig
jeg er gået fra win98 til winXp
og her da jeg kom ind i newsgrups igen så va der nogen post som jeg ville
slette sådan som jeg gjoder da jeg kørte 98
jeg fandt og markede de forskelige post og trykkede så Delete for at slette
dem så jeg kunne holde styr på dem som jeg fulgte med , men hvad skete der
slet ingen ting ???
mit spørgsmål er kan jeg ikke på en eller anden måde slette de post som jeg
vil ???? nogen der kan hjælpe mig ????

På forhånd tak
Dreamer

Fra : Britt Malka

Dato : 27-11-03 22:08

On Thu, 27 Nov 2003 21:42:41 +0100, "Dreamer"
<1KXpeterkn@privat.dk(fjern 1KX)> wrote:

>mit spørgsmål er kan jeg ikke på en eller anden måde slette de post som jeg
>vil ???? nogen der kan hjælpe mig ????

Prøv i Outlook gruppen - eller dk.software.internet.mail+news - her
kan jeg kun anbefale dig at bruge et andet - og bedre? - program.
--
Britt Malka
Send dit bedste scoretrick og vind - http://www.tips-og-tricks.com/vind.html

Fra : Leo.E

Dato : 28-11-03 06:18

"Dreamer" <1KXpeterkn@privat.dk(fjern 1KX)> wrote in message news:<3fc661b5$0$9777$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> slet ingen ting ???
> mit spørgsmål er kan jeg ikke på en eller anden måde slette de post som jeg

Hvilket program bruger du?
Leo

Fra : Dreamer

Dato : 30-11-03 21:13