MS Windows
briani 27239
Sær fejl i XP
Fra : Eddie

Dato : 27-11-03 09:29

Hej.

Jeg beklager meget hvis jeg skriver i en forkert gruppe, men jeg har et
problem som jeg håber at der er nogen der kan løse.

Jeg kører med WinXP Pro og den tilhørende Outlook 6.0, med en almindelig 56K
modem-forbindelse. Dette har fungeret i et stykke tid uden problemer, men nu
er min Outlook begyndt at opføre sig sært med hensyn til at logge på nettet.

Mit problem er at hvis jeg er på nettet i forvejen og jeg starter Outlook,
lukker den øjeblikkeligt for min internetforbindelse. Ligeledes gør den det,
hvis jeg trykker på send/modtag-knappen, når Outlook er åbent. Det er
iøvrigt noget den lige pludselig er begyndt på, og jeg har ikke afkrydset
feltet, som fortæller Outlook at den skal lukke forbindelsen efter download
af post.

Håber at der er nogen som kan hjælpe... På forhånd tak...

--
Mvh. Eddie

Fra : Peter

Dato : 27-11-03 14:17

"Eddie" <Eddie_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
download
> af post.
>
> Håber at der er nogen som kan hjælpe... På forhånd tak...

Prøv lige at tjekke, hvor mange opkalds profiler du har fået. Du kan finde
dem ved at klikke på denne computer, og derefter på netværk.
Du skulle vel ikke have fået en dialer langt ind, som computeren så benytter
til opkald på nettet. Når du så går i Outlook, for den besked på at bruge
standard opkald, derfor nedlukning.
Et skud i tågen, men tjek for en sikkerheds skyld, eller kan det koste dig
en bondegård.

Peter

Fra : Eddie