MS Windows
briani 27239
Genetablere filer slettet fra papirkurv
Fra : Søren Larsen

Dato : 27-11-03 09:13

Hejsa

Jeg har ved en fejl både slettet en bunke filer og tømt papirkurven. Kan jeg
på nogen måde reetablere filerene?

Kører med Win2000

mvh

Søren

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 27-11-03 09:35

> Jeg har ved en fejl både slettet en bunke filer og tømt papirkurven. Kan jeg
> på nogen måde reetablere filerene?
>
> Kører med Win2000

Undlad at bruge pc'en mere end højst nødvendigt,
for at undgå at slettede filer overskrives.

Derfor, på en anden PC, download
http://hccweb1.bai.ne.jp/~hcj58401/
REST2514.EXE 193 KB

Put programmet på en floppy, og kør programmet derfra.

Restoration
Restore files which are deleted from the recycle bin by mistake.
[OS] Windows 95 Windows 98 Windows Me Windows NT Windows 2000
Windows XP
Freeware

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Rookie All Stars

Dato : 27-11-03 15:57

> [...]
> Restore files which are deleted from the recycle bin by mistake.
> [OS] Windows 95 Windows 98 Windows Me Windows NT Windows 2000

Øh, jeg bruger WinXP og har lige testet programmet. Den kunne hverken finde
min test.txt, da jeg lavede en direkte delete (SHIFT) .. eller via
papirkurven!?

Fra : Søren Larsen

Dato : 27-11-03 16:03

Hi Thorkild,

Rigtig rigtig godt program. Virkede perfekt, derfor siger jeg mange mange
tak.

mvh

Søren

Fra : Kurt Daniel Conradse~

Dato : 27-11-03 19:36

"Thorkild Dalsgaard" <tdalsgaard@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Restore files which are deleted from the recycle bin by mistake.
> [OS] Windows 95 Windows 98 Windows Me Windows NT Windows 2000

rigtig godt program også i xp, den fandt alt frem et ½ år tilbage ........