Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
S: Minolta Dimage 7 med 5,24 pixel og eks~
Fra : Fyn

Dato : 26-11-03 23:46

Hejsa

Jeg har en Minolta Dimage 5,24 millioner pixels til salg. Det er
købt for 5 mdr. siden og er 100% i orden. Der er 5 års ekstra
garanti med. Der er 3 Compact Flash kort med. Der er taske
med. Der er oplader og 8 opladelig batterier med. Der er org.
kvittering og emballage med.
Kameraet kostede 11.995 for 5 mdr. siden. Jeg købte et ekstra
kort på 128 Mb som jeg gav 800kr. for. Tasken kostede 499kr.
5 års ekstra forsikring kostede 1400kr. Oplader + 8 batterier gav
jeg 450kr.
Lad mig få et seriøs bud. Mail bud til mig.

NObjensen@spampost.tdcadsl.dk

fjern NOSPAM ved henvendelse

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 26-11-03 23:59

Siden du har postet i dk.marked.privat.foto også kan du vel ikke sige du
ikke kendte den.

Jeg købte min 7i for den vejledende pris på 7800kr for 8 måneder siden.
Så jeg tror ikke du kan få meget mere end 3000kr for din 7 - nu er A1 jo
også kommet.

Jan

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 27-11-03 00:30

Jeg kiggede lige i dba og kan se priserne er lidt højere end jeg trode.
Sorry for mit bud som nok er for lavt.
Måske skulle jeg sælge min 7i, hvis de priser holder.

Jan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-11-03 00:41

"Fyn" <no@name> skrev :

>Jeg har en Minolta Dimage 5,24 millioner pixels til salg.

Køb/salg er uønsket udenfor markedsgrupperne.

Slet venligst dit indlæg, i Outlook Express: stå på meddelelsen,
gå i Meddelelse => Slet meddelelse.

Du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og en liste over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl.

Den rigtige gruppe til dit indlæg er news:dk.marked.privat.foto.
--
Knud