langt fra las vegas på DVD
Fra : KO

Dato : 26-11-03 23:35

Så kom Langt Fra Las Vegas endelig på DVD. Dem skal jeg have i julegave. Men
lige et spørgsmål: Der står at boxen fylder 4 DVD'er, men når man kigger på
en DVD, står der "dobbelt DVD". Skal det betyde en flipper, hvor der er en a
og en b side, eller er det duallayer? Troede sku' ikke der blev lavet
daul-layer mere!

Fra : Søren Nielsen

Dato : 26-11-03 23:40

KO wrote:
> [...]
> en flipper, hvor der er en a og en b side, eller er det duallayer?
> Troede sku' ikke der blev lavet daul-layer mere!

Hej.
Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men vil blot gøre opmærksom
på, at hele 1. sæson plus et afsnit mere mangler.

Søren

Fra : Brian Nielsen

Dato : 26-11-03 23:49

"Søren Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message
> [...]

Jeg tror at det skal forstås sådan at boxen består af de fire
udgivelser der kan købes separat. Disse er så hver især en 2-disk
udgivelse.

> Hej.
> Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men vil blot gøre opmærksom
> på, at hele 1. sæson plus et afsnit mere mangler.
>
> Søren

Der skulle være et enkelt afsnit fra sæson 1 med.

/Brian

Fra : Jens Thomsen

Dato : 27-11-03 00:46

KO wrote:
> [...]
> en flipper, hvor der er en a og en b side, eller er det duallayer?
> Troede sku' ikke der blev lavet daul-layer mere!

Joda. Dual layer er så langt det mest almindelige. Men du tænker måske på
double sided - dual layer (kendt som DVD-18)? De er nemlig ganske rigtigt
ikke særligt udbredte.

"Dobbelt DVD" i denne sammenhæng betyder dog bare, at hvert cover indeholder
to dvd'er.

Du skal i øvrigt være opmærksom på, at boksen kun indeholder ét afsnit fra
første sæson (og mangler til gengæld ét fra anden sæson). Angiveligt har man
ikke ville betale de mange penge musikrettighederne til den første sæson
ville koste. Første sæson brugte en del mere musik end senere afsnit.

--
Jens Thomsen
Sidst set (bedømmelser ud af 6): Love Actually ****,

Fra : Sparre

Dato : 27-11-03 08:45

> [...]
> ikke ville betale de mange penge musikrettighederne til den første sæson
> ville koste. Første sæson brugte en del mere musik end senere afsnit.

Ja, det er ærgeligt at første sæson ikke kom med i sin fulde længde, det var
en super sæson, wulff er bare _for_ grineren i den sæson :)

Godt man har TVRips af dem

--
Sparre