MS Windows
briani 27239
SP1 til win xp pro - uden netadgang ??
Fra : Dr.Ralph

Dato : 26-11-03 20:48

Jeg skal sætte nyt sysetm op i aften, og der hvor den samles er der
midlertidigt ingen netadgang, da nte ADSL først bliver sat op om 14 dage.

Jeg agter at installere en win xp pro UDEN SP1 til - men har behov for
understøttelse af 2 stk. 250 GB SATA diske, og dette volder vist problemer
UDEN SP1, ikke ?

Som boot disk bruges en SCSI disk - så det er ikke før det hele er sat op,
at problemet melder sig.

Kan man hente SP1, brænde den ned på cdr og tage den med og installere den
uden netadgang på et system med win xp pro US edt. ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 26-11-03 21:00

Dr.Ralph wrote:

> Kan man hente SP1, brænde den ned på cdr og tage den med og
> installere den uden netadgang på et system med win xp pro US edt. ?

Her er en mulighed:
http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 26-11-03 23:14

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan man hente SP1, brænde den ned på cdr og tage den med og installere den
> uden netadgang på et system med win xp pro US edt. ?

Hvorfor ikke gå den direkte vej:
http://www.wintip.dk/xp/guides/spcd/index.htm

Har gjort det - og er nu fri for at installere 2 gange.....

--
Mvh