Halflife 2 udkommer 10 dec.??? Passer det?
Fra : Allan Toft

Dato : 26-11-03 20:08

fik lige en mail fra softexchange hvoraf det fremgår at HL2 skulle komme den
10 i næste måned, er der nogen der kan bekræfte det???

Det sidste jeg hørte va Q2 2004...

- A

---

Fra : Brian Lund

Dato : 27-11-03 00:24

> fik lige en mail fra softexchange hvoraf det fremgår at HL2 skulle komme
den
> 10 i næste måned, er der nogen der kan bekræfte det???
>
> Det sidste jeg hørte va Q2 2004...

Du kan ikke stole på noget som helst!

Det sidste jeg hørte var november... Men det ville jo være smart for dem at
smide det på markedet lige før jul :)

Brian

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 27-11-03 03:45

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote in message
> [...]
>
> Du kan ikke stole på noget som helst!
>
> Det sidste jeg hørte var november... Men det ville jo være smart for dem
Det jeg har læst mig til via div cs sider, så er det april 2004. og der hvor
jeg har bestilt HL2 samt CS:CZ står der også den 10.12.2003 men tror ikke en
tøddel på de datorere, da de flere gange har rykket CS:CZ datoen i den shop
jeg har forud bestilt spillet, så tror jeg mere på cs sider så cs central og
cs nation.

Hygge

Fra : the reaper

Dato : 28-11-03 14:00

> fik lige en mail fra softexchange hvoraf det fremgår at HL2 skulle komme
den
> 10 i næste måned, er der nogen der kan bekræfte det???
>
> Det sidste jeg hørte va Q2 2004...

De fleste andre siger 14. april 2004. Men lad os nu se - det ender nok med
at den først kommer til jul næste år

Mvh
Thomas

Fra : Brian Lund

Dato : 29-11-03 15:40

> den

> De fleste andre siger 14. april 2004. Men lad os nu se - det ender nok med
> at den først kommer til jul næste år

Hvilket også er andet kvartalt 2004 ;) - Ja, det ender nok med at det først
kommer sidst på næste år... Jeg kan da godt huske jeg også gik længe og
ventede på Diablo 2 :)

Brian