MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Start op af windows
Fra : Thomas Olsen

Dato : 26-11-03 20:07

Min svigermor har haft besøg af en eller anden irriterende fil ved navn
sysu.exe. Den gjorde sådan at der kom en reklame ved opstart af Windows, og
så ellers grå baggrund. Vi fjernede processen, og kunne derved komme til at
slette filen. Nu leder windows efter filen ved opstart. Hvordan får vi denne
reference slettet så windows ikke leder efter den ved opstart.

På forhånd tak

Mvh.

Thomas
--
Hvis du vil skrive til mig, så fjern "sletdette" i min mailadresse

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 26-11-03 21:13

> [...]
> slette filen. Nu leder windows efter filen ved opstart. Hvordan får vi denne
> reference slettet så windows ikke leder efter den ved opstart.

Jeg har selv haft glæde af dette progam
StartupRun v1.20
http://riedersoft.ath.cx:85/~users/nirsoft/utils/strun.html
som kan stoppe programmer som er sat til starte
når windows starter.

Mvh
Thorkild Dalsgaard