MS Windows
briani 27239
Stort Win98 problem!
Fra : Jimmi W.

Dato : 26-11-03 19:01

Hej NG

Jeg har en maskine hvor på der er installeret Win 98. Windows kan ikke
starte pga. manglende MSVCRT.DLL fil.
Problemet er at der er en del mails og mail adr. jeg gerne skulle have fat
i, inden jeg formater, men hvordan gør jeg det???

Håber at nogen kan hjælpe, da dette er et stort problem for mig.

--
M.V.H
Jimmi Wolff

Fra : preben kaas

Dato : 26-11-03 19:33

On Wed, 26 Nov 2003 19:01:18 +0100, "Jimmi W."
<jimmi1311Fjern_DETTE@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>i, inden jeg formater, men hvordan gør jeg det???
>
>Håber at nogen kan hjælpe, da dette er et stort problem for mig.

Hej Jimmi

Jeg har haft et lignende problem med en anden dll-fil og løste det ved
fra anden side at skaffe filen og indlæse den i DOS.
Hvis du får behov vil jeg gerne maile en msvcrt.dll (fra min Win98)
til dig (fylder 272 kb)

med venlig hilsen
Preben

fjern xxx fra mail adresse

Fra : Rudi Stegen

Dato : 26-11-03 19:49

Hej Jimmi W., du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Problemet er at der er en del mails og mail adr. jeg gerne skulle
> have fat i, inden jeg formater, men hvordan gør jeg det?

Inden du gør noget så drastisk som at formatere, burde du prøve Prebens
tip.

Men ellers: Mails har halen .dbx (jeg formoder det er OE's, du mener),
som fx Indbakke.dbx, Udbakke.dbx etc.
Søg på *.dbx og gem alt, hvad du finder. Bagefter Importerer du dem
gennem OS's menu: Filer -> Importer... etc.

Dit adressekartotek har halen .wab (fx Rudi.wab hér . Søg på *.wab,
og gem filen. Bagefter importerer du den via adressekartotekets menu:
Filer -> Importer... etc.
(Dog kan du også bare overskrive den nye - efter formatering og
geninstallation - med "den gamle". Dog skal den gives samme navn som
den nye, hvis navnene er forskellige).

--
Hygge fra Århus - Rudi