Hellboy - ny sci.fi film
Fra : Morten Bowman

Dato : 26-11-03 18:27

Hejsa
Denne ser kanon ud:
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/hellboy/
Måske lidt X-men over den, men det elsker vi j

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Zodiax

Dato : 26-11-03 19:29

"Morten Bowman" wrote:
> Hejsa
> Denne ser kanon ud:
> http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/hellboy/
> Måske lidt X-men over den, men det elsker vi j

Cool og så er der endda musik med Dimmu Borgir

--
Zodiax

Fra : Emil Rune

Dato : 26-11-03 22:54

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message
> [...]
> Denne ser kanon ud:
> http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/hellboy/
> Måske lidt X-men over den, men det elsker vi j

Sci-fi er nok det sidste Hellboy er.

Hilsen Emil

Fra : Morten Bowman

Dato : 26-11-03 23:34

On Wed, 26 Nov 2003 22:54:25 +0100, "Emil Rune" <noreply@notpossible.na>
wrote:

>"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote in message

>Sci-fi er nok det sidste Hellboy er.

Du vil måske kalde det drama??
Det er vel en blanding af adventure og sci-fi, men syns nu nok at sci-fi
delen er i overtal

Fra : Emil Rune

Dato : 27-11-03 00:22

> Du vil måske kalde det drama??
> Det er vel en blanding af adventure og sci-fi, men syns nu nok at sci-fi
> delen er i overtal

Jeg ville nu heller ikke lige kalde det drama ;)
Tegneserieforlægget er ihvertfald, efter min ringe mening, temmelig fjernt
fra science fiction. Det er nærmere præget af en dyster goth-noir stemning,
med tung inspiration fra Lovecraft, ikke at forglemme særheder som
dødsnazier, gamle guder og den gale munk Rasputin ;)

Nu er det godt nok filmen vi snakker om, men jeg synes det er lykkedes Del
Toro at ramme stilen fra tegneserien meget godt (traileren har da visse
"sci-fi" elementer, men så sandelig også alle de ting der gør tegneserien så
fantastisk)

Hilsen Emil

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-11-03 23:09

Morten Bowman escribió / skrev

> Denne ser kanon ud:
> http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/hellboy/

ja det ligner da en udemñrket omgang popcornsunderholdning.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-11-03 23:18

Lars Hoffmann escribió / skrev

> ja det ligner da en udemñrket omgang popcornsunderholdning.

Hey, s`er det jo endda Guillermo del Toro der sidder bag styrepinden.
Det skal nok gå godt.

Fra : Morten Bowman

Dato : 26-11-03 23:32

On 26 Nov 2003 22:18:11 GMT, Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> wrote:

>Lars Hoffmann escribió / skrev

>Hey, s`er det jo endda Guillermo del Toro der sidder bag styrepinden.
>Det skal nok gå godt.

Også en af mine absolutte favoritter

Fra : Morten Bowman

Dato : 26-11-03 23:36

On 26 Nov 2003 22:18:11 GMT, Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> wrote:

>Lars Hoffmann escribió / skrev

>Hey, s`er det jo endda Guillermo del Toro der sidder bag styrepinden.
>Det skal nok gå godt.

Genkendte du forresten hvem der spiller Hellboy?? Jep go'e gamle Ron
Pearlman. Han er igså forrygende i den slags roller.

Fra : Ole Kofoed

Dato : 27-11-03 16:44

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Genkendte du forresten hvem der spiller Hellboy?? Jep go'e gamle Ron
> Pearlman. Han er igså forrygende i den slags roller.

Og med Santiago "Torrente" Segura i en birolle er der 3 af mine favoritter
indblandet - den skal ses :)

Mvh.

Ole

Fra : Jim Andersen