Ny underskriftsindsamling
Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 26-11-03 16:15

Kan ikke se, at det her er postet før, men efter Windings succesfulde
underskriftsindsamling, er der nu en ny underskriftsindsamling: Walter og
Carlo.

http://www.walterogcarlo.dk

Lad os håbe, at de får held til at få projektet gennemført.

/ Mads

Fra : Peter Lind

Dato : 26-11-03 16:36

Mads Holmsgaard Eriksen wrote:
> [...]
> Walter og Carlo.
>
> http://www.walterogcarlo.dk
>
> Lad os håbe, at de får held til at få projektet gennemført.

Naaahhh... hvis det derimod var en underskriftsindsamling MOD at få Walter
og Carlo udgivet på DVD, så kunne man regne med min stemme

Peter Lind

Fra : Emil Rune

Dato : 26-11-03 16:45

"Peter Lind" <peterlind@hotmail.com> wrote in message

> Naaahhh... hvis det derimod var en underskriftsindsamling MOD at få Walter
> og Carlo udgivet på DVD, så kunne man regne med min stemme

Ditto. Walter og Carlo er bedst glemt....

Emil

Fra : Kostas

Dato : 26-11-03 17:00

"Emil Rune" <noreply@notpossible.na> wrote in

> "Peter Lind" <peterlind@hotmail.com> wrote in message

> Ditto. Walter og Carlo er bedst glemt....
>
> Emil

Hvad snakker i om.... det er da ægte klasse...

Vi skal da have grissefest og hyggehejsa skal vi...

mvh

Kostas

Fra : vadmand

Dato : 26-11-03 17:33

"Emil Rune" <noreply@notpossible.na> skrev i en meddelelse

> Ditto. Walter og Carlo er bedst glemt....

Bortset fra restaurantscenen i den første, hvor Carlo overhovedet ikke
opdager, at alle er ude på at slå ham ihjel. Her fungerer komikken i
modsætning til stort set alle andre scener.

Men i øvrigt sendes filmene jo jævnligt på TV - lige så ofte som Die Hard,
tror jeg - så hvem gider bruge penge på DVD?

Per V.

Fra : Peter Lind

Dato : 26-11-03 17:42

vadmand wrote:

> Bortset fra restaurantscenen i den første, hvor Carlo overhovedet ikke
> opdager, at alle er ude på at slå ham ihjel. Her fungerer komikken i
> modsætning til stort set alle andre scener.

Er det ikke også en ret direkte kopi af en af "Den lyserøde panter" filmene?
Jeg mener at huske noget om at Clouseau undgår en lang række mordforsøg,
netop inde på en stor restaurant/klub/spillested, hvor blandt andet en
tjener myrdes.
Men måske er det kun et enkelt mordforsøg ud af en lang række i hele filmen.

Peter Lind

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 26-11-03 19:05

Peter Lind wrote:

> Naaahhh... hvis det derimod var en underskriftsindsamling MOD at få
> Walter og Carlo udgivet på DVD, så kunne man regne med min stemme

Nu er jeg heller ikke den store fan af de film, men jeg vil da gerne ønske
initiativtagerne held og lykke.

/ Mads

Fra : Morten DH

Dato : 26-11-03 17:38

"Mads Holmsgaard Eriksen" <shadow_of_x@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan ikke se, at det her er postet før, men efter Windings succesfulde
> underskriftsindsamling, er der nu en ny underskriftsindsamling: Walter og
> Carlo.

Tja jeg skal absolut ikke have den på DVD; men jeg er tilhænger af retten
til at vælge selv - så i har selvfølgelig fået min underskrift...

Fra : Peter B. Juul

Dato : 27-11-03 07:45

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> writes:

> Tja jeg skal absolut ikke have den på DVD; men jeg er tilhænger af retten
> til at vælge selv - så i har selvfølgelig fået min underskrift...

Dårligt valg.

Hvis det viser sig, at DVDer udgivet på grundlag af
underskriftindsamlinger, ikke kan sælge alligevel, så vil
filmdistributørerne ikke længere udgive på grundlag af
underskriftindsamlinger.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Får kan ikke lide at blive slået med en pind."
The RockBear. ((^)) -Marianne Juul, 2003

Fra : Lars Petersen

Dato : 27-11-03 11:18

> [...]
> Carlo.
>
> http://www.walterogcarlo.dk
>
> Lad os håbe, at de får held til at få projektet gennemført.

Filmene skulle i følge Nordisk Film komme til april næste år, så en
underskriftsindsamling, hvad enten den er for eller imod, hjælper vist ikke

/lars, der helt sikkert skal have disse 3 film