MS Windows
briani 27239
autorun til htm-side
Fra : Søren Hansen

Dato : 26-11-03 14:48

Jeg har brændt en CD-rom med flg. kode i autorun:

[autorun]
open=choose.htm

Stopper jeg CD'en i drevet kommer flg. meddelelse:
"Acces to the specified device, path or file is denied".

Jeg kan sagtens åbne filen via stifinderen. Hvor ligger fejlen?

mvh Søren

Fra : Thomas

Dato : 26-11-03 14:58

paa cden??

Fra : Søren Hansen

Dato : 26-11-03 15:09

Næ - jeg kan jo godt læse filerne på CD'en.

Fra : Richard Thune

Dato : 26-11-03 16:15

Søren Hansen wrote:
> [...]
> "Acces to the specified device, path or file is denied".
>
> Jeg kan sagtens åbne filen via stifinderen. Hvor ligger fejlen?

Så vidt jeg husker skal det være et program, altså en exe-fil.
Alt om data har udgivet et lille program der kunne starte diverse tekst osv.
filer.
Har aldrig selv brugt det så kan ikke hjælpe yderligere.
Richard

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 26-11-03 18:50

> [...]
> "Acces to the specified device, path or file is denied".
>
> Jeg kan sagtens åbne filen via stifinderen. Hvor ligger fejlen?

Sidst jeg skulle lave noget ligende "huggede" jeg det program
som var på en af de der PC-blade CD'er. Flere af bruger en
hjemmeside som munu på CD'en.

De plejer gerne at bruge en lille exe fil til at starte sådan noget.
Og hvis det bare er til privat brug så er der nok ikke noget der
er sure over det.

mvh. Torben

Fra : webfactor

Dato : 26-11-03 19:36

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> De plejer gerne at bruge en lille exe fil til at starte sådan noget.
> Og hvis det bare er til privat brug så er der nok ikke noget der

http://www.itsu.vt.edu/Workshops/CDBurning/HTML/autorun2.htm
AutorunPro kan gøre det for dig
Venlig Hilsen
www.webfactor.dk

Fra : Peter Kragh

Dato : 26-11-03 19:52

[autorun]
shellexecute=choose.htm

, burde også kunne gøre det, hvis dine brugere har Win2K eller IE 5.0 eller
nyere.

Mvh.
Peter

Fra : Søren Hansen

Dato : 27-11-03 08:59

> [autorun]
> shellexecute=choose.htm
>
> , burde også kunne gøre det, hvis dine brugere har Win2K eller IE 5.0
eller
> nyere.

Det virker!