Felicia kattesand
Fra : Liv Wallentinsen

Dato : 26-11-03 14:45

Er der noen som erfaring med Felicia kattesand??

-liv

Fra : anja rasmussen

Dato : 28-11-03 12:26

> Er der noen som erfaring med Felicia kattesand??
>
> -liv

Hej
Hmmm...nu lligger det sådan at mine katte simpelthen nægter at bruge
klumpende kattegrus...men jeg prøvede alligevel at købe Fellicia
kattegrus...og jeg synes kattebakken lignede en gang pløre...de få gange
de tissede i den mens det var i....men en kæmpe erfaring vil jeg ikke
sige jeg har, misserne helst bruger noget der ikke klumper!!!

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Liv Wallentinsen

Dato : 28-11-03 14:43

Takk for svar. Jeg bruker nemlig Cat Exclusive som klumper, og som er veldig
luktfri, men den er kjempedyr her i Norge, nesten 200 for en 10 kg sekk. Så
ble jeg tilbudt Felicia som er meget billigere, men siden jeg aldri har hørt
om den tidligere ville jeg høre om noen som visste om den klumpet godt. Det
har du jo bekreftet at den gjør, så jeg tar sjansen på at kjøpe noen 5 kg
sekker. Mine kattet elsker Cat Exclusive, og det gjør også jeg! Det er de
samme som selger Oliver katte- og hundemat som leverer den her i Norge.
Kjenner du til Oliver kattefor?
Vennlig hilsen
Liv